LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

18 Kasım 2014

Saçlarımız emin ellerde: MAKAS Ankara !



Geçtiğimiz hafta,  Çayyolu Makas'ın sahibesi Zeynep Hnm'dan zarif bir davet aldık 
ve Sevgili Nesneslis'le buluşarak  son günlerin bu popüler markasıyla tanışmaya gittik. 
Çayyolu Makas'ın güzel sahibesi Zeynep Hnm,  güleryüzüyle bizi kapıda karşıladı ve keyifli sohbetiyle 
harika bir gün geçirmemizi sağladı. 



Saçlarımızı her biri ayrı yetenek olan Makas kuaförlerine emanet ettik, bir yandan bakım, bir yandan
neşeli sohbet, ikramlar derken saatler nasıl geçti anlamadık. 

Bilmeyenler için MAKAS, Erdem Kıramer markasının 50 yıllık tecrübesi sonucu yaratılmış, temel ve 
yaratıcı  eğitimler almış kuaförlerin yeteneklerini özgürce sergiledikleri konsept bir salon zinciri.  İlk 
şubesini İstanbul'da açtıktan sonra, yenilikçi sistemiyle farkını ortaya koymuş ve peşpeşe şubeler 
açmaya devam etmiş. Bunlardan biri de Ankara Çayyolu Makas! İki katlı bu şube farklı vitrin 
dizaynıyla  ilk anda dikkatinizi çekmeyi başarıyor. Zeynep Hnm her detayı  ince ince düşünmüş, 
ikramlarının bile farklı olması için uğraşmış. Bu kadar  emek harcanınca ortaya harika bir konsept 
çıkmış.

Bir kadın için kuaför salonu bir çeşit terapi merkezi gibidir. Aldığınız hizmet, gösterilen ilgi, 
yaptırdığınız işlem sonucu memnuniyetiniz ve tabii ki fiyat politikası çok önemlidir. Kendi adıma tüm 
bu kalemler için Çayyolu Makas'tan çok memnun kaldım.  

Nesneslis'in saçındaki harika değişimi instagram hesabından paylaşmıştık. Bana sadece kesim 
işlemi uygulandı,  yaklaşık 1 ay sonra da röfle işlemim yapılacak. Saatler süren ve çok sıkıldığım 
röflemi yaptırmak için bu sefer sabırsızlanıyorum :)


Gün sonunda Zeynep Hnm.'ın Eşi Eren Bey'in tavsiyesiyle saçıma uygun olan Davines ürünlerini de 
aldım. Bir süre daha kullanıp detaylı olarak yazacağım. 

Bu güzel gün için Sevgili Zeynep hnm'a , Eren Bey'e ve tüm Makas ekibine tekrar teşekkür ediyorum. 
Daha detaylı bilgilere (fiyat, kampanyalar, haberler)  http://makas.com.tr/  'den ulaşabilir, 
instagram hesabını (@makasankara) takip ederek uygulamalarını görebilirsiniz.


5 yorum:

  1. Makas Kuaförleri hakkında iyi yorumlar duydum. Henüz gitme şansım olması ama saç kesimi yaptıracağım zaman deneyebilirim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğeneceğini düşünüyorum, sevgiler :)

      Sil
  2. Bir gün benim de elimden tutun götürün ama :)
    Önümüzdeki ay yılbaşından önce dip boyasına ihtiyacım olacak, gelip o uzun saatlerde sana arkadaşlık yapabilirim mesela :) :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy süper olur...kesin beraber gidelim :)

      Sil
  3. Kuaför salonu ne kadar değişikmiş, yılbaşında Ankara'da olacağım, merak ettim umarım fırsat bulurum gitmeye:)

    YanıtlaSil