LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

12 Kasım 2014

GOSH Forever Metalik Kalem Göz Farı - 06 PLUM!


Gratis'in düzenlediği GOSH etkinliğinden burada bahsetmiştim. 


Bu güzel günün sonunda bize hediye edilen ürünlerden biri de, benim ve pekçok bloggerın favorisi olan FOREVER Kalem Göz Farlarıydı. 






Benim paketimden çıkan renk 06  PLUM ! 




Bu jumbo  kalemler metalik (simli değil)  renkli,  oldukça pigmentli ve kesinlikle çok kalıcı. 
Yumuşacık kremsi yapısıyla çok kolay sürülüyorlar. Başka farlarla karıştırmak isterseniz kolayca karıştırılıyor, ancak elinizi çabuk tutmanız gerek, çünkü çabuk sabitleniyor.
Asansörlü olduğu için kalemtraş arama derdi yok.  





Benim gözlerimde baz kullanmadan saatlerce bozulmadan dayanıyor. Gözaltına dökülme yapmıyor.
Yağlı gözkapaklarında da bir baz desteğiyle çok uzun süre kalıcı olacağını düşünüyorum.


  günışığında duruşu



iç mekan aydınlatmasında duruşu



Satış fiyatı 31,50 TL. İndirimlerde kaçırılmayacak ürünlerden biri bence :)



16 yorum:

  1. Renk harika güzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
  2. indirimde 3 rengini kaptım bunların, hep sizin yüzünüzden, o gün Neslihan'la bana göstermemiş olsaydınız hiç böyle dertlerim olmayacaktı :)
    oldukça kalıcılar ve metalik yansımalar olduğu için sür-çık ürünler, far vb. uğraşmak istemediğimde sürüp çıkıyorum, kalıcılığı ise bazsız da gayet tatmin edici. senin renkten yok bende bu arada gözüm kalmadı değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. indirimde pamuk bile bulamamış biri olarak ben de seni kıskandım :))) 1 ve 2 numaraları kesin alıcam, yılbaşı indirimini bekliyorum !

      Sil
  3. Bende çok begendim farı canım bu arada etkinlikte tanisamadik:( bir sonrakinde insallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım sen İstanbul'da değil misin? Bizim ki Ankara lansmanıydı. Ama mutlaka Ankara-İstanbul buluşması yapmamız lazım :))

      Sil
  4. bu kesinlikle alınacaklar listemde yer alıyor rengi çok güzel güle güle kullan :-))

    YanıtlaSil
  5. İndirimde bulursam bunlardan ben de alacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. son birkaç indirimde hiçbirşey alamadım, ama yeni yıl indirimini kaçırmak istemiyorum :)

      Sil
  6. Çok güzel bir ton güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  7. Hiii bayılıorum bu kalemlere kuzummmm :)

    YanıtlaSil
  8. yaaa....çok güzelmiş bebişim...bende de gri olanı var..ama benim gözüm kahve renginde!!! Yalnız şöyle bir sıkıntım var...herkeste görüp bayıldığım bu kalemleri ben düzgün süremiyorum bebişim :((( bende mi bir sıkıntı var anlamadım ki?????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sende sıkıntı olduğunu gördük biliyosun :))) bizim elimizden kazıyarak çıkardığımız renkler sende uçtu gitti, cilt yapısıyla ilgili sanırım :))

      Sil