LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

23 Eylül 2014

Bioderma Atoderm El Kremi



Bu ürün Sevgili Canan'ın düzenlediği etkinlikte  AtaEcza.com tarafından gönderilmişti. Hem Canan'a hem de AtaEcza'ya tekrar teşekkür ediyorum.





El bakımı çok önemlidir. Çünkü tıpkı  yüzümüz gibi en çok göz önünde olan organımızdır.  Buna karşılık vücudumuzda en erken yaşlanan yeri de ellerimizdir.  Dış ortamla en fazla temas eden, derimizin en ince olduğu bölgedir. Güneş, sıcak-soğuk, su, hava, temizleyiciler hep ellerimizin erken yıpranmasına sebep olurlar.  Bu nedenle ellerimize iyi bakmak ve korumak önemlidir.





Sık sık el yıkayan biri olarak en çok tükettiğim bakım ürünlerinden biri el kremleri olmuştur. Ancak el kremi deyip geçmemek lazım. Kendi adıma bu konuda takıntılarım var. Bir kere yağlı, yapış yapış olmayacak. Ağır kokmayacak. Ellerimi en azından bir sonraki suyla temasa kadar nemli ve yumuşak tutacak. 


Bioderma Atoderm el kremi tüm bu beklentilerimi karşıladı. Özellikle kuruyan elleri tedaviye yönelik bir ürün. İçeriğindeki shea yağı ve gliserin ellerimi yumuşacık yaptı.  Parfümsüz olmasını çok sevdim. Ayrıca hipoalerjik, benim gibi hassas ciltler için ideal.  





Nemlendirmesi oldukça yoğun, yani az miktarda ürün ellerinizi yumuşacık yapmak için yeterli.

Ataecza.com'da satış fiyatı  50ml. için  23,92 TL. Kış ayları yaklaşırken iyi bir el kremi 

arıyorsanız bu ürüne bir şans verebilirsiniz :)






6 yorum:

  1. el kremi hastasıyım en çok tükettiğim ürün hele kış ayları geliyor denemeye değer

    YanıtlaSil
  2. Hastanede forma cebimde mutlaka bir el kremi oluyor, ne kadar çok krem kullandığımı sen düşün :D
    Belki bu kreme de bir şans veririm havalar soğumaya başladıkça :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. soğuk havalar beni de mahvediyor ama senin işin hastanede olunca iki kat zor :) umarım beğenirsin öptüm cnm:)

      Sil
  3. Biodermanın birçok ürününü kullandım, fakat el kremini kullanmamıştım. Denemek şart oldu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bioderma ürünlerini genelde beğeniyorum, bunu da sevdim,umarım sen de memnun kalırsın :)

      Sil