LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

29 Nisan 2014

Instagram çekilişime katıldınız mı???


Instagramda düzenlediğim çekilişime katıldınız mı?
Lezzetli aromalar içeren 5 minik lip balm bulunan bu şirin kutuyu hediye ediyorum.  
Miniklerin başına yolda birşey gelmesin diye tek başına yollamayacağım tabii ki :) 
İlavelerim her zamanki gibi kazanana özel olacak.
Şartlarım çok basit  bloğumun ve instagram hesabımın (@ nily21)  takipçisi olmanız,  
instagram hesabımda paylaştığım ürünün resmini  #nilgünleyazamerhaba  hashtag'iyle paylaşmanız yeterli.
Katılım için son gün 02 Mayıs 24:00 !





4 yorum:

  1. Çok tatlılar hemen katılıyorum :) Benimde yarın blog cekilişimin sn gnu bende beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. Hemen bloğuna bakıyorum :)

      Sil
  2. merhaba gfc den sema okuroğlu
    instagramdan mutluhan kaya olarak takip ediyorum ve paylaştım.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. ben de katıldımmm
    ecenin adresi olarak gfc de izliyorum ve instagramda paylaştım:
    http://instagram.com/p/nftpcjKGn3/
    sevgiler

    YanıtlaSil