LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

5 Nisan 2014

Estée Lauder Sumptuous Infinite Daring Length + Volume Maskara


Geçtiğimiz günlerde  Estée Lauder'ın  yeni maskarası Sumptuous Infinite ile ilgili online sitesinde bir kampanya vardı.  Online özel boy maskara 16 TL.  + 2 seyahat boyu ürün hediyesiyle merak ettiğim ürünleri  ve online alışveriş sitelerini denemek  için kaçırılmayacak bir fırsattı. 

Maskaranın yanında  Double Wear Concealer ve Advanced Night Repair Eye Serum   seyahat

 boylarını sipariş verdim. Onlarla ilgili yorumlarım gelecek.  Kargom  2 gün içinde  elime ulaştı.


Estée Lauder'ın  Sumptuous Infinite Daring Length + Volume maskara, isminden de anlayabileceğiniz gibi uzun ve hacimli kirpikler vaadediyor.  İçeriğindeki esnek fiberler kirpiklere nüfuz ederek, maskaranın kurumasını ve  kirpiklere yerleşmesini sağlıyor. Böylece daha uzun, hacimli ve çarpıcı kirpiklere sahip oluyorsunuz. 



Maskaranın patentli bir fırçası var.. Fırçanın  Genişletilmiş Tarak ismiyle adlandırılan diğerlerinden daha uzun olan tek sırası (resimde daha net görünüyor) , son adımda  kirpiklere şekil vererek, kirpiklerin eşit ve teker teker ayrıştırılmasını sağlıyor.  Maksimum etki için kirpik bazınızı sürdükten sonra  istediğiniz görünümü elde edene kadar uygulayıp, son katta genişletilmiş tarakla kirpiklerinizi mükemmelleştirebilirsiniz.


Ben resimde herhangi bir baz ve kıvırıcı  kullanmadan 2 kat uyguladım ve oldukça iyi sonuç aldım.
İçeriğinde parfüm yok, oftalmolojik olarak test edilmiş, yani benim gibi lens kullananlar için oldukça uygun.




10 saat kalıcı olduğu, akma ve dağılma yapmadığı belirtilmiş. Kesinlikle doğru. Sabah uyguladığım maskaram, akşam eve gittiğimde herhangi bir dökülme, akma yapmadan duruyordu. Bu kadar kalıcı olduğu için çıkarması çok kolay olmuyor. Öyle makyaj sularıyla falan (-ki benim hiçbir makyajımı o sular tek başına çıkarmıyor)  temizlenmiyor. Çift fazlı göz makyajı temizleyicilerle gayet rahat temizleniyor. 

Sonuç en favori iki rimelimin yanına (Benefit They're Real ve Clinique High Impact Extreme Volume) rahatlıkla ekleyebileceğim bir maskara daha bulmuş oldum. 






2 yorum:

  1. Kaş şeklin ne kadar ifadeli ve çarpıcı benefit brow jel ile desteklerseniz tadından yenmez <3 ^^ Merak ettiğim bir maskaraydı bu yazı çok iyi denk geldi teşekkürler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm. çok teşekkür ederim, brow jeli tam teşekküllü :) makyajlarımda kullanıyorum aslında, ama günlük makyajda üşengeçlik yapıp atlıyorum. Maskara yazısının denk gelmesine sevindim umarım fikir vermiştir..sevgiler

      Sil