LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

30 Kasım 2013

Makarna sevmeyen var mı??? .Makarnalütfen'i duymayan var mı???



Makarnalütfen, gıda mühendisi Tuğba Hnm.'ın, bir süre önce kendi icadı sebzeli, ev yapımı makarnaların çevresi tarafından çok beğenilmesiyle kurulmuş. İyiki de kurulmuş ve bizleri böyle nefis lezzetlerle buluşturmuş. 
Facebook'ta tesadüfen sayfasını gördüm, ürünlerinin yaratım aşamasını o kadar içten anlatmış ki hemen ilgimi çekti. Hikaye okur gibi okudum yazılarını. Sonra sitesine gittim, öyle farklı ürünleri var ki hemen üye olup sipariş verdim.  

2 gün içinde ürünlerim elimdeydi (sizlerle instagramda paylaşmıştım).
Ben öyle sebze seven bir kişilik değilim (evet kötü bi alışkanlık)  Hayatta kendime şöyle bir kereviz yapayım da yiyeyim demem. Sağlık için mecburiyetten sevdiğim sınırlı sayıdaki sebze ve salatayı yiyorum. 
İşte Tuğba hnm., benim gibi olanlara (ve özellikle sebze sevmeyen çocuklara) fark ettirmeden sebze yedirmek amacıyla bu harika makarnaları hazırlıyor. Başta söyledim kendisi zaten gıda mühendisi, sebzeleri bazı işlemlerden geçiriyor, irmikle birleştiriyor, besin kaybı olmadan bize sunuyor. Ayrıca diyet yapanları ve diyabetlileri de düşünerek tam buğdaylı çeşitler de hazırlamış.

Dediğim gibi ürün çeşidi o kadar çok ki hangisini seçeceğinizi şaşırıyorsunuz.  Kerevizli, pırasalı, ıspanaklı, yerelmalı, karalahanalı bile var.  Ayrıca sitede çorbalar, soslar, reçeller, meyve cipsleri (-ki ben bayıldım) gibi pek çok seçenek var. Tuğba hnm.her gün farklı yenilikler, farklı sürprizler peşinde. Sitesine üye olduğunuzda bu sürprizleri mail olarak bizlerle de paylaşıyor. Öyle içten yazıyor ki, her gün sanki bir yakınımdan haber bekler gibi yeni mailini bekler oldum :)

Kargomu aldığım gün en çok merak ettiğim pancarlı ve siyah havuçlu makarnayı denedim ve sizlerle paylaşmak istedim. 


Birazcık deniz tuzu ve z.yağı ilave ettiğim kaynar suda makarnalarımı 9 dakika haşladım. Daha diri sevenler için 6-7 dk. yeterli gelecektir. Şunu mutlaka söylemem lazım, mutfakta sebze kokusu falan olmadı ama  mis gibi makarna koktu. Makarnayı bol suda haşlamıyorum, suyunu çektirerek haşlıyorum ki besin değeri suyla akıp gitmesin. Hele böyle sebze içerikli bir makarnada bu suyu asla ziyan etmemek lazım.  



Makarnanın tam lezzetini alabilmek için sos falan yapmadım. Sadece birazcık eski kaşar peyniri rendeledim. Ekstra yağ bile koymadım. İnanın nefis bir lezzet. Öyle ağzınıza pancar tadı falan gelmiyor. Sadece çok çok lezzetli bir makarnayla kendinizden geçiyorsunuz (benim gibi sürekli diyetteyseniz bu hissi anlarsınız :)


 Paketlerde 5 porsiyonluk falan diyor ama inanmayın, bir porsiyon asla yetmez. Ben yarım paketi tek başıma rahat götürürüm.  Ben ne kadar anlatsam boş aslında, siteye ışınlanın ve bizzat deneyin. Benim  gidip bugün hangi çeşidi yapacağıma karar vermem lazım :))


2 yorum:

  1. Ayy cok guzel gozukuyorlar .. hic boyle bi marka oldugunu bilmiyordum keske turkiyedeyken bilseymisim burdada sebze aromali makarnalar var cok lezzetli buda onlara cok benziyo
    Guzel bir paylasim tesekkurler :)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumunuz için ben tşk. ederim, sevgiler :)

      Sil