LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

30 Ekim 2013

M.A.C. Antonio Lopez : VIOLET far paleti




NY alışverişlerine devam :)
M.A.C ile ilgili en çok karıştırmak istediğim seri Antonio Lopez'e ithaf edilen seriydi. İstanbul'da lansmanı falan yapıldı ancak "başkent" Ankara'ya bir türlü gelemedi (geldiyse de ben göremedim)


Antonio Lopez kim? niye adına makyaj serisi çıktı diye sorarsanız: Kendisi 1987 yılında, henüz 44 yaşında hayatını kaybeden, Vogue, Harper’s Bazaar ve Elle gibi dergilerde çalışmış ünlü bir  moda illüstratörü. Jerry Hall, Grace Jones gibi ünlü yüzleri keşfetmiş. Karl Lagerfeld'le çalışmış, çalışmaları Marc Jacobs'a ilham kaynağı olmuş ve maalesef Aids'ten hayatını kaybetmiş.

Bu kadar genel kültürden sonra hooop döndük paletimize :)



Seride 3 farklı far paleti bulunuyor. Benim tercihim mor ve gri tonların hakim olduğu VIOLET oldu. 

Ambalajı gerçekten çok  güzel. Karton kutusu ile aynı desende şık bir palet. Paletin  kapağında aynası ve içinde minik 213SE fırçası bulunuyor.




İçindeki renklere gelirsek: M.A.C. fanlarının aşina olduğu farlar var. Hem sedefli, hem saten hem de mat yapıda farlar bir araya gelmiş.




Üstten sırasıyla :
Lithe Spirit - saten bitirişli,  pembe alt tonlu bir krem rengi
Envisioning Pink- saten bitirişli, mavi alttonlu pembe
Violet Impact- Veluxe pearl denilen inci parlaklığına sahip sedefli  (sim değil) canlı bir mor
Dark Blue Grey-  sedefli mavi alt tonlu bir gri
Graphic Style- sedefli koyu gümüş rengi 
Carbon- hepinizin bildiği mat siyah



Farların pigmentasyonu  en açık renk olan  Lithe Spirit hariç oldukça başarılı. Lithe Spirit'te resimde rengi vermek için zorlandım, pigmentasyonu çok başarılı değil. Ancak baz kullanmadığımı da söylemeliyim. 
Bu paletle yaptığım makyajı paylaşmak isterim ancak uzun süre kullanmaya kıyamayacağım gibi görünüyor :) Siz ne yaparsınız bilmiyorum ama ben çok severek aldığım makyaj malzemelerimi bir süre sadece sevip sevip kutularına geri koyuyorum :) 


Paletin satış fiyatı 43.5 dolardı. TR'deki satış fiyatının da 120 TL olduğunu duydum.




6 yorum:

  1. Canım çok güzelmiş paletin.Yazının sonu beni gülümsetti.Sözlerinde kendimi gördüm.Bende yeni aldıklarımı çok sevdiysem bakıp bakıp kaldırıyor,bir süre bloga bile yazamıyorum.
    Güle güle kullan paletini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tşk. ederim ..yanlız olmadığımı biliyordum :)

      Sil
  2. Tasarım zaten bir harika ! güle güle güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  3. Kutusu bile beni al diyormuş ♥ Güle güle kullan canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tşk. ederim..daha güzelleri sizin olsun :)

      Sil