LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

31 Ekim 2013

Bugün konumuz TARTE !!!



Tarte markası ülkemizde satılmayan ancak çok beğenilen ve benim de merak ettiğim bir markaydı. Tek tek ürünlerini almaktansa çok uygun fiyata ve içinde en çok satan ürünlerinden deluxe boyların bulunduğu setlerini almayı tercih ettim.






Bugün size tanıtacağım sette bunlardan biri.
İçinde Maracuja yağı, meşhur ödüllü  allıklarından  Thankful ve  lip tint var.

Tarte ürünlerinin en önemli özelliği  içerikleri. İçlerinde : 
- Parabenler 
- Sülfatlar 
- Sentetik Kokular 
- Petrokimya 
- Ftalatlar 
- GDO 
- Triklosan  yok. 







Maracuja Yağı %100 saf, sulandırılmamış organik bir yağ. Bizde çarkıfelek meyvesi diye bilinen meyveden elde edildiğini öğrendim. İçeriğinde bol miktarda C vitamini, B vitaminleri kompleksi ve minerallerin yanısıra passiflorin  varmış. Yani sakinlik ve mutluluk veriyor. Eh cildimin en ihtiyacı olan şeyler :) 





Cildin daha sıkı, parlak ve pürüzsüz bir yapıya kavuşmasına yardımcı. İçeriğinde paraben, sülfat, petrokimya, sentetik kokular, triklosan,GDO vs. yok. Tamamen organik  ve temiz.  Tam da cildimin neme çok ihtiyaç duyduğu  bu mevsim geçişlerinde, akşamları 1-2 damla cildime ve boynuma uyguluyorum. 1-2 dakikada cildim emiyor, yağlı his bırakmıyor. Benim setimden çıkan 7 ml'lik deluxe boyu. Ancak çok az uygulandığı için uzun süre yetecek gibi.  
Tam boyu 46 dolara satılıyor.






Thankful Allık

Tarte'nin içeriğinde Amazon nehri kıyısından toplanan ve güneşte pişmiş  doğal kil bulunan bu allıkları  biliyorsunuz çok meşhur ve ödüllü. 






Yağlı ciltleri dengeleyen ve renk değiştirmeyen,  kuru ciltleri besleyerek nemlendiren,   karma ciltlere uyum sağlayan bu allıkların 12 saate kadar dayanıklı olma gibi bir iddiası var. Ben normal cildimde günlük makyajımda kullandım ve  6-7 saat için garanti verebilirim.  Renk değiştirme yapmadan ve solmadan kaldı.  
Sette bulunan Thankful rengi limited edition olduğundan sürekli satışta değil,  pembe ağırlıklı bir mercan rengi. İçeriğinde sim yok ancak sedef gibi hafif bir parlaklığa sahip, çok doğal renk veriyor. Resimde iç mekanda ve günışığındaki görüntüsü var. 






Oldukça pigmentli, fırçayla sürerken tozutma yapmadı. Benim aldığım  1,5 grl. lık  yarım boy olduğundan kapağında aynası yoktu. Tam boylarının satış fiyatı  26 dolar.



Ve gelelim setteki son ürünümüze.

Energy  lip tint.




Meşhur ChubbyStick görünümünde,  dudaklarınız için harika bir  ürün. İçeriğinde vitaminler, uçucu yağlar, peptidler bulunuyor ve dudaklarınızdaki kolajen oluşumunun ve nem miktarının artmasına yardımcı oluyor. Yani dudaklarınızı hem nemlendiriyor, bakımını yapıyor hem de batma hissi olmadan dolgunlaşmasına yardımcı oluyor.




Rengi yok, dudaklarınızı kendi doğal  tonunda hafifçe parlatıyor sadece. Sürdüğüm anda dudaklarımı yağlı his vermeden yumuşacık yaptı. Çevirerek açabiliyorsunuz. Tam boyu 24 dolar. EOS'tu Babylips'ti bir sürü dudak ürünü alacağıma bir tek bu üründen alsaydım keşke diye düşünmeden edemiyorum. Neyse bir daha ki sefere diyelim :)

Bu minik setin satış fiyatı 19 dolardı. Tarte'lerin biran önce bizde de satılmasını diliyorum :) 


8 yorum:

  1. Allıgın rengıne bayıldım gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
  2. o yağdan ben de istiyorum.
    çok merak ediyorum.
    amazona bakıyım bi varsa hemen alabilirim.
    bu set bu fiyata çok ucuz

    güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, bu fiyata bulmuşken birkaç tane almak lazımdı ama birdaha ki sefere inş. :)

      Sil
  3. Güle güle kullanın .Bende Tarte'nin kalem setini aldım ve gerçekten bayıldım.Kesinlikle Tarte'nin diğer ürünlerinide denemek için can atıyorum.Allık ve yağı alıncaklar listeme ekledim.Teşekkürler bilgilerin için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben tşk. ederim okuyup beğendiğiniz için :)

      Sil
  4. :)sete bayıldım
    yazıyorum bir kenara ,güle güle kullan:))

    YanıtlaSil