LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

4 Eylül 2013

Avon Color Trend Renkli Maskara-Turquoise Tango





Yaz aylarında renkli maskara sürmeyi seviyorum. Avon'un yeni çıkan  Color Trend serisi renkli maskaralarından Turquoise Tango'yu  indirimde görünce  denemek için sipariş verdim.





Bildiğiniz gibi Color Trend serisi, daha çok genç yaşlara hitap eden, canlı renklerden oluşan bir seri. Fiyat olarak da oldukça ekonomik. Benim bu seriden herhangi bir ürün siparişimde çok büyük beklentilerim olmuyor  açıkçası. Arada sırada kullanabileceğim, farklı renklere sahip  merak ettiğim ürünler olursa alıyorum. Bu maskara da bu beklentilerimi tamamen karşıladı. 





Renk çok güzel, özellikle günışığında kendini iyice belli ediyor. Ancak fırçasının çok iyi olmaması nedeniyle, benim gibi zayıf kirpiklere sahipseniz işiniz zor, çünkü kirpiklerimi yapıştırdı. 





Resimde 3 kat sürülmüş hali var, ancak her kattan sonra temiz bir fırçayla yapışan kirpiklerimi ayırıp yeni bir katı sürmek durumunda kaldım. Bu güzel renk için birazcık uğraşa değer diyorsanız, bu ay %50 indirimle 6.90 TL.ye alabilirsiniz.  Bu renk dışında canlı bir mavi ve lila rengi de mevcut.  


4 yorum:

  1. Renk çok güzelmiş ama renkli maskara için bu kadar uğraşmak ister miyim bilemedim :) Ama rengi beğendim; diğerleri de muhtemelen güzel renkler olacaktır! Güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tşk ederim...Çok sık kullanacağım bir ürün olsa uğraşmamak için high-end markaları tercih edebilirim ama şimdilik hevesimi karşıladı :)

      Sil