LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

15 Ağustos 2013

Yves Rocher'dan hediyeli alışveriş...



Yves Rocher'dan birkaç gün önce gelen  "Happy Hours" duyurusunu sizinle paylaşmıştım.
Ben de deneme fırsatı bulamadığım ama çok merak ettiğim Monoi de Tahiti yağını alayım dedim. Kargom bugün elime ulaştı. Yanında plaj çantası ve nemlendirici maske hediyesiyle birlikte. 
Yağın kokusu gerçekten müthiş.
%50 oranınde saf Tahiti Monoi Çiçeği yağı içerdiği, bronzluğu mükemmelleştirdiği, saçlara uygulandığında parlaklık ve güç kazandırdığı belirtilmiş.. 
Güneş filltresi içermiyor, Bu nedenle güneşte sürmek benim gibi beyaz ve hassas ciltler için imkansız..Ancak muhteşem kokusu ve besleyici özelliği nedeniyle bir süre her duştan sonra bunu kullanacağım gibi görünüyor. Saçlarımda da uygulayıp en kısa sürede yorumlarımı sizlerle paylaşırım..
Dip Not : Çekişime hala katılmadıysanız yarın son gün unutmayın!!!!


3 yorum:

  1. maili bende aldım ama bir fırsat bulup online alışveriş yapamadım ! iş yerinde sitelere giremiyorum eve gidince de unutuyorum. Birde kozmetik diyetindeyim :( almayacağım gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de acil bir kozmetik diyeti yapmam lazım ama görünce dayanamıyorum :))

      Sil
  2. Bir an önce almalıyım:)

    YanıtlaSil