LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

16 Ağustos 2013

Avon Luminious Finish-Parlak Görünüm veren Makyaj Bazı


Avon  yeni ürünleriyle beni şaşırtmaya devam ediyor. Parlak görünüm veren makyaj bazı da bunlardan biri oldu. İndirimli fiyatıyla denemek için tam fırsat diye düşünüp sipariş vermiştim, iyi ki almışım.
Bazı yabancı bloglarda fırça başlığıyla  birlikte görmüştüm ama bizdeki normal tüp. Bu şekilde olması belki de daha iyi çünkü oldukça akışkan bir yapısı var. 



Yazın bronzlaşmış cildinize parlaklık vermek için tek başına, fondöteninizin altına veya daha aydınlık bir görüntü için fondöteninizle karıştırarak uygulayabilirsiniz.  
Gold/şeftali tonlarında bir parlaklık veriyor. Yazın bronz tende bu tarz taze ve parlak görüntüye bayılıyorum. 






Bu ay %50 indirimli olarak satışa sunulmuş. 
10,60 TL 'lik fiyatıyla denemek isteyenler için ideal fırsat bence :)


9 yorum:

  1. Ben de aldım :) .
    Ama kullanmadım henüz :)

    Güle güle kullanın hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  2. Fırçalı versiyonunun geçen yıllarda bizde de satıldığını hatırlıyorum canım.Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. bende aldım indirimli fiyatı ile ve cidden çok memnun kaldım ışıltılı,yine sipariş vericem:) tanıtımını yapacağım bende,iyi günlerde kullan sende canım

    YanıtlaSil
  4. Bende bu ürünü merak etmiştim,bizim için paylaştığınız için teşekkürler :) bende deneyebilirim :)

    YanıtlaSil
  5. güzel yorumunuz için ben tşk ederim...umarım memnun kalırsınız :)

    YanıtlaSil
  6. ben de bitmeden süresi, hemen sipariş vericem..iyi ki paylaştın:)))katalogda hiç dikkat etmemiştim..bu arada bloğumdaki yayın sorunundan dolayı yeni bir blog açtım.
    modavesaireburcu.blogspot.com yeni adresim. orda yazılarım okuma listelerine düşecek inşallah :) takip edersen çok sevinirim:)

    YanıtlaSil