LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

19 Nisan 2013

Özel bir mail ve teşekkür!



Bu bloğu açmaktaki en önemli amacım, herşeyi kurcalayıp sürekli araştırmaya bayılan biri olarak, edindiğim bilgilerimi, deneyimlerimi, yorumlarımı paylaşmaktı, bunu zaten hep söylüyorum. Markalarla ilgili  kişisel görüşlerimi tarafsızca sizinle paylaşıyorum. Mail atarak soru soran arkadaşlarıma da elimden geldiğince yardımcı olmaya veya doğru yönlendirmeye çalışıyorum. 
Bugün aşağıdaki maili aldım ve gerçekten çok mutlu oldum..
Sevgili Clinique'teki dostlarımın da mutlu olacaklarını düşünerek aynen yayınlıyorum. 
"Merhaba,
Yaklaşık 15 senedir şiddetle Clinique karşıtı bir müşteriydim. Neden mi? şu anda adını hatırlamadığım bir ürünü yüzümde sivilce yapmıştı. Nasıl mı bilmiyorum...Bu geçen yıllarda tüm arkadaşlarıma "aman asla almam" diye adını bile anmadım, çevremdekilere de aldırmadım. Hatta hiçbir ürününü kullanmadığım tek markaydı…Amerika’da kaldığım 8 ay boyunca uygun fiyatlarına rağmen Clinique bölümünden hep kaçtım. Şimdi çok üzülüyorum:(
Trendyandfriendly sayfasının sahibi blogger arkadaşım Nilgün "içeriği yenilendi bir dene" diye verdiği ucu bilyeli göz kreminden memnun kaldıktan sonra sırayla denemeye başladım, önce göz kalemi sonra rimeli, sonra fondoteni, sonra yüz kremi, sonra….hepsinden inanılmaz memnun kaldım.
Bugün web sayfasından yeni neler çıkmış diye takip ediyorum, hatta bir numaralı clinique müşterisi oldum…yeni repairwear laser focus göz kremi çıkmış hemen almalıyım!
High impact  extreme volume maskara çok iyi dedi Nilgün, baktım bendeki high impact mascaraymış bitmek üzere onu da alacağım.
Teşekkürler Nilgün’cüğüm...
Teşekkürler Clinique ve beni affet yaptığım haksızlık için :) Sema"

Ben de hepinize teşekkür ederim, yaklaşık 4 yıldır beni yanlız bırakmadığınız için...Sevgiler....

2 yorum:

  1. Bu önemli bir yayın gerçekten. Çünkü bizlere uymayan bir ürün, bir başkasına çok iyi gelen bir ürün olabilir, bu çok önemli, bunun altı çizilmiş bu yayınla. Gerçekten de bu şekilde "siz de almayın" demek bir haksızlık olmuş. Öte yandan sizin yönlendirmeniz ise tam yerinde ve kıvamında bir öneri şekli, çünkü netice de beğenmediğimiz bir ürün bile kendini yenileyebilir. Ben ise tam tersi yıllardır Clinique ürünlerinin övgüsünü çok duymuşumdur. Gerçekten önemli bir yayın olmuş. Ön yargıyla yaklaşmadan denemek gerek, bir de bu tarz ürünleri aldığımız o dönemler ne yedik (aşırı yağlı mı), stresli bir dönem mi geçirdik yüzümüzdeki sivilcenin tek nedeni bu mu diye iyi düşünmek gerek. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumun için..aynen söylediğin gibi sonuçta bizler bu konuda uzman değiliz..kimsenin sağlığını tehlikeye atmamak lazım..ancak kendi deneyimlerimizi paylaşabiliyoruz ve ancak çok güvendiğim ürünleri bu kadar kesin mutlaka dene diye tavsiye edebiliyorum..yardımcı olabiliyorsam ne mutlu bana :))

      Sil