LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

10 Nisan 2013

MİM'lendim Ben!!!!

Sevgili Seçil tarafından Mim'lendim :) 
Uzun zamandır böyle postlar yapmamıştım, bi heves cevaplıyorum hemen :)


1- En son kime yalan söyledin? Neden?
Meslek icabı hergün birilerine beyaz yalanlar söylüyorum ama bu sayılmaz heralde :) 
Tamam itiraf ediyorum diyetisyenime "bu hafta şehirdışındayım kontrole gelemeyeceğim"şeklinde salladım. 
Bir hafta daha zaman kazandım. Belki bir mucize olur bir haftada 10 kilo falan verebilirim.....

2-Biz okumuyoruz farzet, kendine bi itirafta bulun...
Bu çikolata sevdandan vazgeçmezsen kilo falan veremezsin gülüm!

3-Şu an istediğin işi mi yapıyorsun?
Aslında mesleğimi seviyorum ama gerçek anlamda işimi yapabileceğim ortam Ankara'da maalesef yok..istediği işi yapabilenleri gerçekten kıskanıyorum..Halkla İlişkiler ikonum Betül Mardin bir seminerde demişti ki: Sayenizde mesleğimi tatile çevirdim..ne muhteşem bir duygudur kimbilir?

4-Mutlu musun?
Anlık krizlerim olsa da mutlu olmaya çalışırım..Şartlar beni biraz Polyanna'laştırdı.

5-Keşke
Şimdiki aklım ve tecrübemle  19-20 yaşıma dönebilsem...
bi de 36 bedende sabit kalsam mesela hiç kilo almasam (şu sıralar belli ki kilo takıntılıyım)
bi de tutumlu hatta cimri  bir insan olabilsem..40 tane ruju aynı anda mı süreceksin, alma artık...

6-Sence ideal eş nasıl olmalı?
Mutlaka eşine saygılı,  vicdan sahibi ve aile kavramının değerini bilen biri olmalı. Diğer özellikler sonradan gelmeli bence...





7- Nerede yaşıyorsun ve ömrünü nerede geçirmek istiyorsun?
Ankara'da yaşıyorum. 8 yıl kadar da İstanbul'da yaşadım ve kesin karar verdim ömrümü denizi olan bir yerde geçirmek istiyorum.  Trafik vs gibi şeylerden uzak olmak istiyorum, ama sosyal ortamlardan uzaklaşmak da istemiyorum..henüz arayışlarım sürüyor :)

8-Korkuların neler?
En büyük korkum ailemden veya sevdiklerimden birini kaybetmekti maalesef  başıma geldi. 
Birilerine muhtaç yaşamaktan çok  korkuyorum. Yapmadığım birşeyden suçlanmaktan da korkarım..

9-Seni en çok ne mutlu eder?
Sanırım başarı..Aslında çok küçük şeylerle mutlu olabilirim ben. Sevdiklerimi mutlu etmek de beni çok mutlu eder...

10-Hayatında en çok utandığın an?
telaşlı bir tipim, bu yüzden utanç dolu anlarım çok oldu. Ama şu an ilk aklıma gelen, kalabalık bir dolmuşta para çıkarmak için cüzdanımla birlikte havaya fırlayan orkid paketinin şöförün kucağına uçmasıydı...


11-Kendinde en sevmediğin özellik?
Sorumluluk duygumun daha az gelişmiş olmasını isterdim.Daha rahat bir insan olabilmeyi isterdim. Aklımden geçeni pat diye söylüyorum, söyleyemezsem de yüzümden belli oluyor zaten. Bu huyumu biraz yumuşatabilsem iyi olur...

Sevgili Seçil'e teşekkür ediyor ve yapmak isterlerse sevgili
@Audrey'in Şekerleri, @Makeupbybgm  ve @Kova Kadınıyım Ben'i  Mimliyorum :)))






4 yorum:

  1. beni de düşündüğün çok teşekkürler ben bu mimi daha önce yapmıştım link burada..
    http://audreyinsekerleri.blogspot.com/2013/03/yeni-mim.html
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Mimlediğim herkesle deniz kıyısında sakin ama olanakları hat safhada bir yerde yaşamaya karar verdik. Şimdi hep beraber o yeri bulup taşınıyoruz!
    Çikolatalar benden :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allaaahhh...hemen gidip toplanmaya başlıyorum ben :)))

      Sil