LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

27 Mart 2013

The Body Shop'un Vazgeçilmezi "MEGA DAY" Başlıyor




THE BODY SHOP’UN VAZGEÇİLMEZİ “MEGA DAY” BAŞLIYOR
Kurulduğu günden bugüne doğal içerikleriyle öne çıkan The Body Shop, sevenlerine yılda iki kez sunduğu indirim kampanyasının gelişini müjdeliyor. 4-5-6-7 Nisan tarihlerinde gerçekleşecek kampanya ile The Body Shop, tüm ürünlerde %30 indirim imkanı sunuyor.
The Body Shop severler, özel vücut bakım ve güzellik serilerinde eksik kalan ürünlerini Mega Day fırsatı ile tamamlarken diğer yandan yeni ürünlerle buluşma fırsatı yakalayacak. Dört gün boyunca sürecek kampanya ile tüm ürünlerde %30 fırsatı sunulurken, Garanti kart sahiplerine ise %35 indirim ayrıcalığı tanınıyor.
Birbirinden özel bakım ve güzellik ürünleriyle tercih edilen The Body Shop’un bakım kremlerinden, cilt ve vücut losyonlarına, parfümlerinden rengarenk allıklarına kadar tüm ürünlerinde geçerli olan %30 indirim fırsatı mağazalarda sizi bekliyor.


The Body Shop Türkiye’ye ulaşmak için:

        http://www.facebook.com/thebodyshoptr

  http://www.twitter.com/thebodyshoptr
Basın Bültenidir




4 yorum:

  1. Mega day'e bayiliyorum fiyatlar cok uygun oluyor haber verdigin icin teskler cnm:)

    YanıtlaSil
  2. Çok iyi, süper, haber için teşekkürler:) ben de bir vücut nemlendiri set almayı planlıyordum imdirimlerden.

    YanıtlaSil
  3. @Kozmetikperisi, @Şebnem mis kokulu ürünlere bir an önce kavuşmak için ben de sabırsızlanıyorum :)

    YanıtlaSil
  4. harikaymış, fiyatlar baya iyi. teşekkürler.

    YanıtlaSil