LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

18 Mart 2013

Marc Jacobs Daisy Eau So Fresh Parfüm




Son birkaç gündür Ankara'da hava iyice çığrından çıktı..Cumartesi günü günlük güneşlik bir hava varken bir anda dolu yağmaya başladı..Dün yine tamam güneş çıktı diye kendimi dışarı attım bir baktım kar yağıyor..Bahar gelmeyecek mi? yine havalar geç ısınacak diye içimi karartacağıma, bari makyaj masama baharı getireyim  diye düşündüm...


MarcJacobs'un Daisy Eau So Fresh parfümü daha koklamadan bu harika şişesiyle beni mutlu etmeye yetti! 







Daisy Eau So Fresh, tam bahar mevsimine uygun,  çiçek ve meyve kokularıyla oldukça fresh, sürdükten sonra ortaya çıkan hafif pudra kokusuyla da feminen bir parfüm. 








Üst Notaları: Armut, Yeşil Notalar, Greyfurt, Ahududu, 

Kalp Notaları: Yasemin, Menekşe, Elma Çiçeği, Gül, Liçi Meyvesi
Alt Notaları: Virginia Sediri, Erik, Misk






Parfüm  benim tenimde oldukça kalıcı, en azından  3-4 saat tazeleme ihtiyacı hissetmedim.
Daha yoğun hissedilmesi için vücut losyonuyla birlikte kullanmak gerek. 
Parfüm her tende farklı durduğundan denemeden ve sürdükten sonra 1-2 saat kullanmadan almamak gerekiyor. Ancak baharlık/yazlık bir parfüm arayışınız varsa Daisy Eau so Fresh'i mutlaka deneyin!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder