LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

1 Mart 2013

Loreal Elseve Arginine 'Dökülme Karşıtı Yoğun Bakım' Saç Kökleri İçin Sprey Bakım



Son yıllarda her mevsim değişiminde  yoğun bir saç dökülmesi krizi yaşıyorum. Mevsimsel dökülmeye stres, hava kirliliği falan da eklenince iyice bunalıma giriyorum. Daha önce bu soruna yönelik Kerastase'in ampul tedavilerini uyguluyordum. Bu sefer arkadaşlarımın kullanıp çok memnun kaldığı, aynı zamanda oldukça ekonomik  bir çözüm olan Loreal'in Arginine serisine denemeye karar verdim. 


Şampuan ve saç kremini birçoğunuz biliyorsunuz. Bunlarla birlikte bu serinin en yoğun Arginine konsantrasyonuna sahip ürünü olan Yoğun Bakım Spreyini aldım.
Yaklaşık 10 gündür kullanıyorum, öyle memnunum ki artık paylaşabilirim dedim.



Arginine saçın yeniden yapılandırılmasında rol oynayan en önemli aminoasitlerden biri.
Mikrosirkulasyonu hızlandırıp, saçı kökten uca beslemeye yardımcı oluyor. 




Spreyli  şişesindeki bu ürünü her gün saç diplerinize püskürtüyorsunuz(tercihen günde iki kere).  

Saçın nemli veya kuru olması farketmiyor.  

Parmak uçlarınızla hafifçe masaj yaparak saç derisine uyguluyorsunuz, durulamadan saçınızı kurutuyorsunuz. 

Anında nüfuz ediyor. Yağlı bir yapısı yok bu nedenle saçı ağırlaştırmıyor. 

ilk 2-3 günde saç dökülmem hafifledi. Şimdilerde ise neredeyse tamamen kesildi diyebilirim. 
(özellikle belirtmek isterim ki sadece mevsimsel nedenlerle saç dökülme problemi yaşıyorum, kronik saç dökülmelerinde bir uzmana başvurmak yerinde olur) 

Reklamında saçlara enerji verdiği ve saç büyümesini desteklediği yazıyordu. Kesinlikle vaadettiklerini gerçekleştiriyor. Uzun bir süre bu seriyi kullanmaya devam edeceğim gibi görünüyor.



Konu saç bakımı olunca kendimi kaybediyorum. Birkaç gün önce makeupstyler'ın bloğunda gördüğüm ve kendisinin çok beğendiği HC Complex Bakım Yağını sipariş ettim. Ancak bir süre kullanıp öyle yayınlamak istiyorum.Deneyenler varsa yorum yazarlarsa çok sevinirim :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder