LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

21 Şubat 2013

Evoria'dan 25TL.'lik alışverişe M.A.C. ruj hediye!



Evoria'dan  alışveriş yapmayı seviyorum. Özellikle kampanyalarda çok uygun fiyatlı ürünler bulunabiliyor.
En son kampanyasında  25 TL'lik alışverişe M.A.C. ruj hediye olunca hemen siteye ışınlanıp minik bir alışveriş yaptım.

2 gün içinde ürünlerim elime ulaştı. Her zamanki gibi ürünler tek tek sarılıp güzel bir paket yapılmış. Aldıklarıma gelirsek :



Chanel Chance parfüme olan aşkımı birçoğunuz biliyorsunuz.  Ben parfümleri set olarak kullanmayı seviyorum, duş jeli, deosu , vücut losyonu. Bu deodorantı orjinal değil diye fazla bir beklentiyle almamıştım ancak çok başarılı. Kokusu aynı. Severek kullanacağım. Fiyatı 15 TL.



Blistex'in  daha önce hep klasik dudak koruyucusunu kullanmıştım. 
Bu ürünün yazısı az sonra :) Fiyatı 7,85 TL


Tırnak kırılmaları için Kalyon kullanıyordum. Ancak arada değişiklik yapmak lazım. Flormar'ın kolay kırılan tırnaklar için olan bu ürününü bir süre kullanıp öyle yorumlayacağım. Fiyatı 5,90  TL



Ve bu alışveriş karşılığı hediye olarak gönderilen M.A.C. rujum. Lady Gaga Viva Glam 2. 
Çok büyük beklentim yoktu açıkcası, en azından kullanabileceğim  ve elimde olmayan bir renk olsun istiyordum. Sonuçtan gayet memnunum,  fazla M.A.C. göz çıkarmaz değil mi :)
Kampanya hala devam ediyor ancak stoklarla sınırlı, ihtiyaçlarınız varsa bir göz atın bence....










3 yorum:

  1. aa nasıl yani :O süpermiş.
    hemen inceliyorum siteyii,mac rujlarını çok merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burda görür görmez siteye ışınlandım, denemelik bi ürün attım sepetime, ruj da geldi. sonra daha mantıklı ürünlere bakayım biraz dedim ama ruj gelmedi bu defa :( o arada bitti sanırım tüh

      Sil
    2. tüh bitti demek ki..ama sürekli bu tarz kampanyalar yapıyorlar..umarım tekrarlanır...

      Sil