LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

3 Ocak 2013

Hediye Zamanı: Kim Kazanmış??????




Yeni yıl hediye çekilişim nihayet sonuçlandı. 
Göndermiş olduğunuz benim için çok değerli mesajlarınıza ve yorumlarınıza teşekkür ederim. O kadar güzel şeyler yazmışsınız ki duygulanmamak imkansız. 
Keşke sadece 1 kişiye değil katılan herkese hediyeler gönderme imkanı olsa.  




Veeee işte  kazanan  :
mmerwe dedi ki...

gerçekten çok güzel ürünler :)
nyx ürünlerini merak ediyorum ve tabi oje varsa bende varım :)
blogumda da duyurdum : http://mmerwe.blogspot.com/2012/12/cekilis_24.html
merve.ozhan_1993@hotmail.com

Merveciğim, adres bilgilerini bekliyorum....

Çok yakında yeni sürprizlerim olacak. Beni izlemeye devam edin :)

3 yorum:

  1. çok sevindimmm :)
    gerçekten hiç beklemiyordum, şaşırdığım bir sonuç oldu :)
    hemen mail atıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. reyhan sevim3 Ocak 2013 13:56

    kazanan arkadaşı tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  3. çok değil 5-6 çekilişe katıldım ve hiçbirşey kazanamadım.şimdi 2013 böyle mi olacak:((neyse kazanan arkadaşı tebrik ederim.bu çekilişle birlikte güzel bir blog bulmak kazancıyla avurunurum:))mutlu yıllar herkese...

    YanıtlaSil