LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

23 Ocak 2013

Gratis İndiriminden aldıklarım


Gratis'in %40 indirimi benim için maceralı başladı. Şöyle bir bakıp çıkayım diyerek T.Hilmi mağazasına gittim. Girişte zeminin ıslak olması yüzünden düşüp kafayı yarma tehlikesi geçirince sinirlenip vazgeçtim. Ancak bu beni durdurmadı. Bu sefer NataVega'ya gittim.Makyaj malzemesi almayacağım, sadece ihtiyaçlar diye kendimi kandırarak daldım içeriye:) Bu arada NataVega Gratis'teki satış danışmanlarının çok ilgili, güleryüzlü ve en bilgilileri (bu önemli:) olduğunu söylemeden geçemeyeceğim.


Görüldüğü gibi kendimi tutma konusunda başarılı sayılırım. Renkli kozmetik almadım mesela...



Bolca maske aldım. Tanesi 1.75 TL. idi. Kullandıkça yorumlayacağım.




Lavantalı el kremi. 2 TL.ye düşmüştü.  İçeriğinde zararlı maddeler var maalesef. Dikkat etmemişim. Ancak kokusu ve nemlendirmesi güzel. Yağlı bir his bırakmıyor. 



Daha önce bloglarda gördüğüm bu süngeri çok merak ediyordum. Çakma BeautyBlender:) Henüz kullanmadım yorumu daha sonra.


Bu şirin kağıt mendillerden iki tane alınca tanesi 1.5 TL.ye geldi. Desenlerine bayıldım.



Tamamen konu dışı ürün:) Yukarıda bahsi geçen satış elemanı bu deterjandan çok memnun kalacağımı söyledi. İndirimle 6 TL. olunca aldım. Gerçekten de memnun kaldım.


Bu minik pisicik bana raflardan göz kırpınca dayanamadım. Ne zamandır yastıklı mouse pad'lerden almak istiyordum.  Fırsat oldu.


Ve en severek aldığım ürünüm bu. Yemek tarifleri için hazırlanmış bir klasör. Fiyatı 2-3 TL gibi birşeydi (Fişimi bulabilirsem net fiyatları yazacağım) Üstündeki detaylara falan bayıldım.  Aslında farklı konular için güzel bir DIY projesi olabilir bunlardan. 



Pamuk, diş fırçası falan derken işte kendimi ancak bu kadar frenleyebilmişim...Bir süre indirim falan yapmasalar iyi olacak ama   malum Sevgililer Günü geliyor :)

5 yorum:

  1. ahh bilseydim o bulaşık makinesi deterjanından da alırdım tühh...

    YanıtlaSil
  2. Detarjanın 6TL olduğunu görünce ben de aldım.Fkat daha sonra fişe baktığımda 10TL ödediğimi gördüm.Gratis bi kendine gelsin artık :D

    YanıtlaSil
  3. @audrey hemen bitmiş aslında, depodan bulup getirdiler bana
    @begummy çok haklısın, her indirimde şubelerde farklı farklı uygulamalar oluyor.çok şubeleri var ama yetersiz

    YanıtlaSil
  4. aldıklarını güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
  5. 14 şubat sevgililer gününe gratis indirim yaparsa yaşadık :)

    YanıtlaSil