LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

17 Ocak 2013

Amerika'dan E.L.F. siparişlerim

Yılbaşı nedeniyle Amerikadan gelen  arkadaşım gelmeden birşey ister misin? diye sorma gafletinde bulununca tabii ki bolca kozmetik siparişi verdim:)
e.l.f'in  İngiltere'deki sitesinden zaman zaman alışveriş yapıyorum. Mineral ve Stüdyo serisi ürünlerini beğeniyorum. Özellikle kampanya zamanlarında çok uygun fiyatlı ürünler olabiliyor.
Ancak Amerika'daki sitesinde  farklı ve özel ürünler olabiliyor. Ancak  Amerika sitesinin TR'ye gönderimi yok.  



Buradan esas istediklerim taşlı fırça setleriydi ancak yılbaşı nedeniyle fazla ürün seçeneği kalmamıştı. 

100 renkten oluşan bir far seti,  bir allık , bir aydınlatıcı, bir oje  ve bulabildiğim tek fırça olan fondöten fırçasıyla yetinmek zorunda kaldım:)

Mermer Far seti 100 farklı renk fardan oluşuyor. Mermer denmesinin sebebi bazı farlarında farklı renklerle yaratılan mermer efektinden kaynaklanıyor. Fiyatı sadece 10 Dolar! Aslında bu seti yılbaşı öncesi alışveriş yapanlara hediye ettiler ben 1 gün farkla kaçırdım. Çok yüksek kalite beklemeyin ama bizdeki yerli markalarla rahatlıkla boy ölçüşebilir.




Ürünün tanıtım videosu: 


3 yorum:

  1. güzel şeyler almışsın güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  2. Bence Amerika sitesinde daha güzel ürünler var:) veee allıklara bayıldım! güzel günlerde kullanasın:)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba güle güle kullan aldıklarını. Ingiltere sitesinden zaman zaman alısveriş yapıyorum demişssin acaba bu kozmetik yasagı cıktıktan sonra birsey aldınmı? Yoksa o yasak kalktımı:)

    YanıtlaSil