LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

1 Kasım 2012

Yazla Vedalaştım..Kışa hazırım...!!!

Ben ne kadar istemesem de kış geldi.Bayramı fırsat bilip son kez deniz ve güneşle vedalaşmak üzere Antalya'ya gittim. Son güne kadar izin durumum belli olmadığından otel konusunda fazla seçeneğimiz yoktu. Tercihimizi WOW Kremlin Palace'dan yana kullandık. 
Bu otelle ilgili birçok olumsuz yorum okudum, ancak peşin peşin söylemeliyim ki biz çok memnun kaldık. Personeli son derece ilgili ve güleryüzlü, yabancı turistlerin özensizliğine rağmen son derece temiz, bayrama özel mi bilmiyorum ama özellikle Türk müşterilere yönelik  hizmeti bizi fazlasıyla mutlu etti. Havanın çok güzel olması da denizin tadını çıkarmamızı sağlayınca keyifler iyice yerine geldi. Olumsuz yanları yok muydu derseniz, animasyon oldukça zayıftı. Ancak çok animasyon seven biri olmadığımdan beni etkilemedi. Bir de açık büfe çok zengin değildi ama her akşamüstü Türk yemeklerine özel ekstra menü çıkartıldığından ve 24 saat yiyecek servisi yapıldığından bunu da çok normal karşılıyorum. Wow Kremlin veya Wow Topkapı'da kaldığınızda iki tesisten de yararlanabiliyorsunuz. Yani seçenek çok fazla.








Bu sanal alemde aynı anda bütün sosyal paylaşım sitelerine girmekten kendimi alıkoymaya çalışıyordum ama hafiften insagrama göz kırpmaya başladım. Bunlar da ilk denemelerim.
Instagramda takip etmek isterseniz kullanıcı adım :   nily21












4 yorum:

  1. Ben de yillar once Topkapi Palace'ta kalmis ve cok begenmistim. Ben gittigimde ilk yillariydi ve 5 yildizdi. Simdi 7 yildiz oldular mi acaba? :)
    ve bir daha kaldigim hicbir 5 yildizda oradaki konforu, hizmeti ve kaliteyi bulamadim. Sen de yazla vedalasmak icin iyi yapmissin canim; sefan olsun. :)

    YanıtlaSil
  2. henüz 7 olmamış :) çok teşekkür ederim cnm, çok daha güzel yerlerde tatiller diliyorum sana :)

    YanıtlaSil
  3. Beautiful photos of a beautiful place. :)
    xx

    I'd be really happy if you'd stop by my blog as well. :)
    Pink Fox

    YanıtlaSil
  4. Thnx PinkFox, I like your lovely blog!

    YanıtlaSil