LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

3 Kasım 2012

INGLOT Body Sparkles-55





Inglot Body Sparkles, nam-ı diğer vücut ışıltıları hem yüz hem de vücut için kullanılabilen bir ürün.




Benim bildiğim 20'nin üzerinde rengi var. Birçoğu beyaz gibi görünse de yansımaları (altın, gümüş, pembe, mavi, vs) farklı. Ben gümüş yansımalı olanı seçtim.
İçeriğinde Paraben yok. Işıltı istediğiniz heryerde (dudak, göz, vs -ben gece kullanımı için  vucut kremimin içine katıyorum)  kullanabilirsiniz

Kullanırken ölçüyü kaçırmamak çok önemli.Oldukça pırıltılı olduğundan bir anda disko topuna dönmeniz işten değil. Bknz alttaki resim :))


Aşağıdaki resimde siyah farın üstüne sürdüm. Gece makyajlarınıza ışıltı katmak istiyorsanız bu ürün tam size göre. Ben dökülmesini engellemek için  uyguladıktan sonra üstüne fix kullanarak sabitlemeyi tercih ediyorum.






2 yorum:

  1. çok güzel bir ürün bende severek kullanıyorum..
    sevgiler...
    http://ozlemtuana.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir ürüne benziyor,güle güle kullan:)

    YanıtlaSil