LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

3 Ağustos 2012

RareBlossom'ın Güzel Sürprizi : Bronzlaştırıcı Güneş Yağı




Dün gelen sürpriz kargo güne keyifle başlamamı sağladı. 
Rareblossom markası Bronzlaştırıcı Güneş Yağı'yla güzel bir sürpriz yapmış. 
Daha önce bu markanın Onarıcı Göz Kremini ve Yenileyici Antioksidan Kremini  denemiş ve çok memnun kalmıştım. Fiyatları biraz pahalı olduğundan devamını getiremedim ancak fırsatım olursa bu ürünleri mutlaka almak istiyorum.



Rareblossom'ın  hikayesi   13 yıl önce Göcek 'in Gökçeovacık köyünde Yakatarla çiftliğinde başlamış…
Kendi çiftliklerinde kendi ürünlerini yetiştirirken doğalın ve organiğin farkını yaşayarak görmüşler ve araştırmalara başlamışlar.
El yapımı sabunlarla, esansiyel yağlarla başlayan yolculukları bugün organik kişisel bakım ürünleri ve kozmetik üreten bir fabrikaya dönüşmüş


Ürünler, Avrupa'nın en saygın kuruluşlarından ECOCERT GREENLIFE organik sertifikasına sahip olmanın yanısıra uluslararası kabul görmüş seçkin laboratuvarlarda dermatolojik testlerden geçmekte.
Tüm ambalaj malzemeleri de  geri dönüşüm ile yeniden kullanıma kazandırılmakta.
Ürünleriyle ilgili detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.




Bana gönderilen Bronzlaştırıcı Güneş Yağı'na gelirsek; 
bu organik bitkisel yağ karışımı hem cildi besleyerek nemlendiriyor, hem de  sağlıklı ve doğal bir şekilde ve kalıcı olarak  bronzlaşmamızı sağlıyor.  İçeriğinde ceviz ve havuç yağı var ki gerçekten nefis kokuyor. Güneşe çıkmadan önce uygulanması ve yüzmeden sonra tekrarlanması öneriliyor.
Ürünlerin içinde güneş koruma faktörü olmadığından tatilin ilk haftası geçip  deri bronzluğu alınca kullanılması öneriliyor. Ben bu muhteşem yağı tatil çantama attım bile, Güney Fransa sahillerinde bu nefis koku eşliğinde
bronzlaşmayı düşünüyorum :)))
Son olarak firma tarafından gönderilen Basın Bülteni'ni de paylaşmak istedim. 
Hepinize bol güneşli ve sağlıklı günler :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder