LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

18 Temmuz 2012

Isabelle Dupont No.224





Pekçok blogda görüp bir türlü deneyemediğim  Isabella Dupont  marka ojeyi Luxybox'tan sipariş etmiştim.  Renk no.su 224.  
Web sitesindeki resminden mercan rengi olduğunu düşünmüştüm ancak turuncuya daha yakın bir renk çıktı. Kötü mü derseniz hayır, ben sevdim, tam yazlık bir renk. Parlaklığı çok güzel. Hemencecik kuruyor.  Dayanıklılığını da beğendim. Üste top coat geçmediğim halde 2 gün hiç bozulmadan kaldı ki, normalde elimi çok yıkadığım için ertesi gün  uçlarda soyulma başlar.
Fiyatı da oldukça uygun (1.90 TL)
Ancak son baktığımda Luxybox'da bu markanın ürünlerini göremedim. 
Terracotta ve Star Reflection gloss'larını ve tabiiki diğer ojelerini acilen denemek istiyorum.
Nereden alabileceğim konusunda yardımlarınızı bekliyorum....



4 yorum:

  1. limango , trendyol, markafoni üçlüsünün birinden hemen hemen tüm ojelerini almıştım. sık sık takip etmenizi öneririm :)

    http://kontesce.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. cnm evoria.com da bu markanın tüm ürünlerini bulabilirsin =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tşk. ederim Görkem'cim, bu posttan sonra Evoria'yı keşfettim ben de:)

      Sil