LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

5 Temmuz 2012

Dior Addict Brillance Ruj-260

Günlerdir inanılmaz bir yoğunluğun içindeyim. Bir sürü yazı hazırladım ancak bilgisayarın başında oturmaya bile vaktim olmadığından bir türlü postlarımı giremedim.
Pasaportumu yenilemem lazım. Ancak bildiğiniz gibi Emniyette pasaport defteri sıkıntısı var. Dolayısıyla vizelerimin yetişememe durumu da söz konusu. Oradan oraya koşturup duruyorum anlayacağınız. 
Makyaj yapmayı bıraktım saçımla bile ilgilenmiyorum. Ancak  doğumgünümde gelen Dior Addict rujumu sürmeden de bir yere gitmiyorum. Fırsattan istifade sizlerle paylaşayım istedim.



Markanın her ürününü  bayıla bayıla kullanırım zaten. Bu ruj da onlardan biri. 

Bendeki rujun numarası 260 Rose Deshabille .  Dudaklarımı hem yumuşacık yapıyor, hem de canlı ,  parlak ve sıcak tonlu bir pembelik veriyor.
Dior Addict rujlarda %25 daha az balmumu, onun yerine daha çok dolgunlaştıran, nem ve parlaklık veren jel kullanılıyormuş.  Sürekli sürmek isteme nedenim bu olsa gerek :) Geniş renk seçeneği var. Bütçeniz uygunsa mutlaka deneyin derim...







4 yorum:

  1. Tam yazlık bi rujmuş bence ^^
    Neden devamlı kullandığını anlayabiliyorum :D
    Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan, renk harikaymış! Gerçekten yapıları çok güzel oluyor Dior Addict'lerin....
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  3. sevgili j.d. ve makeupwithstyle tşk.ler şekerler :)

    YanıtlaSil
  4. Ay resmen masrafa sokuyosun beni:))) böyle güzel renk olurmu? kesin alıyorum not ettim:)

    YanıtlaSil