LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

19 Haziran 2012

Oriflame Optimals Time Relax yüz maskesi

Son zamanlarda maskelere taktım. Evde hazırlanan doğal maskelerin yanısıra, hazır satılanları da sürekli deniyorum. 
Oriflame'in Optimals Time Relax yüz maskesi  kiraz özleri ve Bio-Smooth Complex ile geliştirilmiş ince çizgileri ve kırışıklıkları rahatlatmaya yarayan hafif bir yüz maskesi. 35+  yaş grubuna  önerilmiş. Sıcaklarda benim cildim fazla su kaybından hemencecik kuruyuveriyor. Bu nedenle nemlendirici özelliği yüksek ürünlerin cildime iyi geldiğini düşünüyorum. 




Bu maske soyulabilen maskelerden değil. Koyu krem formunda. İnce bir tabaka halinde cildinize sürüyorsunuz. 10 dakika bekledikten sonra yıkıyorsunuz. Benim cildimi yumuşacık yaptı. Kokusu da çok güzel.


Katalogda fiyatı 11.90 TL'ye düşmüş. Maske kullanmayı seviyorsanız denemek için iyi bir fırsat olabilir....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder