LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

18 Haziran 2012

Nestidante Sabunları


Nestidante Tekin Acar mağazalarında satılan nefis kokulu bir sabun markası.


Sırf  leopar desenli ambalajından dolayı tesadüfen tanıştığım ve kokusuna ve cildimde yarattığı nemlendirici etkiye bayılarak müptelası olduğum bir sabun.



Nestidante sabunları eski İtalya sabun yapımı geleneklerine bağlı kalarak kazanlarda üretiliyormuş ve bu işlem sabunun içeriğine özen göstererek, yavaş ve doğru yöntemlere sabun ve parfüm ustaları tarafından denetlenerek yapılıyormuş. İçeriğinde bulunan zeytinyağı, badem yağı, fındık yağları cildi besliyor ve nemlendiriyor, çiçek ve bitki özlü esanslar hoş kokularıyla ruhunuza hitap ediyor.  Tamamen doğal , çevreye zarar vermiyor ve hayvanlar üzerinde test edilmiyor.


Bu sene  60. yılına özel olarak "Gold Leaf" sabununu üretmişler,  içeriğinde de  asaleti ve enerjiyi simgeleyen “altın”ı kullanmışlar.




Altın yaprağı bileşimleriyle üretilen sabun tüm cilt tipleri için uygun,  tertemiz sabun kokusuyla cildinizi yumuşacık temizliyor.

250 ml.’lik kocaman bir kalıp 15,5  TL.ye satılıyor.  

Bazen promosyonda farklı çeşitleri 6-7 TL’ye kadar düşüyor.  Nefis kokulu bu sabunlara denk gelirseniz mutlaka deneyin derim :)

4 yorum:

  1. ben de bayıldım ılk almam ıle bu sabuna
    tekın acarda tesadufen buldum

    gercekten cok ucuza gelıyo ındirimle
    verılen her kurusa deger her

    YanıtlaSil
  2. merak ettim denicem bende mutlaka. dovedan başkası yaramıyor bana.. hemen kuruluk yapıyor. sabun çok önemli aslında...

    YanıtlaSil
  3. İsmi bile çok hoşmuş ^^ Kısa zamanda bi Tekin Acar'a gitmek lazım o zaman, pek sevemem TA'ı ama bu sabunlar için gideceğim ^^

    YanıtlaSil
  4. KovaKadınıyımBen, senin de beğeniyor olmana sevindim :)
    wtf, sabun gerçekten çok önemli, duşjelleri yerine doğal sabunlara dönüş yapmaya çalışıyorum
    j.d. aynı fikirdeyim ama bazı ürünlerde mecbur kalıyoruz :(

    YanıtlaSil