LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

1 Haziran 2012

Ebru Şallı'dan Botoks etkili maske

Geçen hafta gecenin bir yarısı TV'de Seba Tümer'in programında " Ebru Şallı'dan Botoks Etkili Maske" anonslarını görünce merak edip bekledim.  Ebru Şallı'nın cildinin güzelliği malum. 
Malzemeler de kolayca bulunabilecek cinsten olunca hemen kolları sıvadım.
Malzemelerimiz şöyle:
1 çorba kaşığı bal
1 çay kaşığı keten tohumu yağı (ben Watson'dan şişesini 6 TL'ye aldım)
1 adet olgun kayısı (yoksa kaynar suda iyice yumuşatılmış kuru kayısı da kullanılabilirmiş)


Önce kayısıyı bir kabın içinde iyice eziyoruz. (kabuklarından dolayı yüze sürerken biraz zorluk çıkartıyor, ben bir sonrakinde minik rendeyle kayısıyı rendelemeyi düşünüyorum)


Üzerine 1 çay kaşığı keten tohumu yağı ilave ediyoruz.


Son olarak 1 çorba kaşığı bal ekliyoruz (bana biraz fazla geldi bir tatlı kaşığı ekledim)  ve hepsini güzelce karıştırıyoruz.



Temizlenmiş cildimize bu karışımı güzelce sürüyoruz. Ben önce hafif bir peeling yaptım. Ve bu maskeyi daha sonra uyguladım. 20 dakika kadar bekletiyoruz.(Ebru Hnm. programda anlatırken gözaltlarına gelmesinde bir zararı olmadığını söyledi) 20 dk. sonra ılık suyla yüzümü yıkadım. 
Sonuç gerçekten başarılı. Cildim yumuşacık oldu. Pembemsi bir parlaklık kazandı. Nemlendirici bile sürmeden yattım, ertesi sabah gayet dinlenmiş pırıl pırıl bir ciltle uyandım. Bu maskenin haftada 1-2 kez yapılabileceği söylendi.
Doğal maske olayına bir süre devam etmeyi düşünüyorum :)

2 yorum:

  1. merhaba canım
    Ebru Şallı'yı bende çok beğeniyorum en kısa zamanda bende deneyeceğim bu tarifi :)

    YanıtlaSil
  2. ben çok memnun kaldım umarım sen de beğenirsin Pınar'cım ..

    YanıtlaSil