LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

27 Haziran 2012

Clinique Güneş Partileri

Geçen hafta 21 Haziran'da  Ankara YKM Mağazasındaki Clinique Güneş Partisi'ne davet edilmiştim. 

Aynı gün doğum günüm olması sebebiyle hem cilt bakımı hem de makyaj uygulaması hediye edeceklerini de söyleyince soluğu Clinique standında aldım :)

Oldukça yoğun bir ilgi vardı. Önce MUA Serap Hnm. benimle ilgilendi. Cildimi inceledi ve yeni  bakım ürünleriyle ilgili bilgi verdi. Onun önerisiyle güneş kremlerimi yeniledim ve çok merak ettiğim BB kremi aldım. Yorumlarımı bir kaç gün kullandıktan sonra yayınlayacağım. Ardından MUA Emre Bey makyaj uygulamasına aldı. Gündüz kullanabileceğim smokey bir göz makyajı istedim. Çok kısa sürede harika bir makyaj uyguladı. Makyajımda kullandığı harika kalemi de hemen aldıklarımın arasına kattım. Bu arada sorduğum yüzlerce soruya büyük bir sabırla cevap verdi :) Kendisine tekrar çok teşekkür ediyorum.



Makyajım nasıl olmuş sizce?  Gece yatana kadar bir gram akma ve bozulma olmadığını söylemem lazım...

Yeni aldığım ürünler için o güne özel indirim vardı, kasada bir de doğum günü indirimi yapılınca mutluluktan kendimden geçmişim. 
Bu arada hediye verilen plaj terliklerini de unutmuşum :(... 
Aldıklarım bunlar:


Yorumları da en kısa sürede gelecek..Bu güzel gün için Clinique'e tekrar teşekkür ediyorum

4 yorum:

  1. clinique'in bb kremini merak ediyorum bende yorumlarını bekliyorum cnm:)bu arada çekilişime beklerim.http://kozmetikperisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. çok hoş olmuş makyajın cnm :)

    YanıtlaSil
  3. göz makyajını çok beğendim, ayrıca doğum günün kutlu olsun canım

    YanıtlaSil
  4. Kozmetikperisi, hazırlıyorum ilk postum BB olacak
    Ceciliacığım çok tşk. ederim
    Güzelliknehri çok tşk. ederim.

    YanıtlaSil