LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

25 Ekim 2011

YARDIM!!!!


SEVGİLİ ZET VAN İÇİN NELER YAPABİLECEĞİMİZİ BİR BİR TOPLAMIŞ VE BLOĞUNDA YAZMIŞ. 
GÖRMEMİŞ OLANLAR İÇİN BEN DE PAYLAŞMAK İSTEDİM.
LÜTFEN DUYARSIZ OLMAYALIM!
ARD ARDA GELEN BU KARA HABERLERİN ARTIK BİTMESİNİ TÜM KALBİMLE DİLİYORUM:

Unutmayın; 1999 depremi gibi yaz mevsiminde değiliz ve önümüzdeki günlerde Van için kar bekleniyor! Hala enkaz altında olan ve evleri yıkılıp dışarıda kalmak zorunda olanlara yardım edelim!

Bunun için ihtiyaçları olan şeyler; 
BATTANİYE & ISITICI & POLAR & KAZAK & PET ŞİŞE SU & BEBEK MAMASI&BEZİ & GIDA, MONT, ELDİVEN !!!!
LÜTFEN KULLANILMAMIŞ YA DA AZ KULLANILMIŞ OLMASINA ÖZEN GÖSTERELİM, GEREKSİZ ŞEYLER GÖNDERMEYELİM!

  • Şişli belediyesi ve Kadıköy belediyesi bütün yardımlarınızı topluyor, onlara bırakabilirsiniz dün gece 50 tır yola çıkmış, hala da topluyorlar.
  • Size en yakın YURTİÇİ Kargoya (4449999) ya da MNG Kargoya bırakabilirsiniz, Van'a ücretsiz gönderim yapıyorlar.
  • Kızılaya bırakabilirsiniz. Gitmişken kan bağışında bulunun!
Eğer hiç hiç birşey yapamıyor, işten çıkamıyorsanız nolur kayıtsız kalmayın; 
Kızılay'ın 55 TL değerinde gıda paketini bağış bilgisine Van yazarak satın alabilirsiniz; https://secure.kizilay.org.tr/urunbagisi.aspx?kodu=6
Ya da operatöre hiçbir ücret ödemeden 2930'a 5 TL değerinde Akut'a boş mesaj atabilirsiniz. 
 
BÜTÜN GELİŞMELER VE BİLGİLER İÇİN DE BU SİTEYE BAKABİLİRSİNİZ;  

Bunu yayın, onların bize çok ihtiyacı var... 
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder