LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

15 Eylül 2011

Başkent'te Moda Şöleni (VARMIŞ!!!)

İstanbul Fashion Week'le ortalık kasıp kavrulurken Başkent Ankara'da da 22.Ankara Fashion Week (!!!!!) gerçekleştirilmiş.. İkisini karşılaştırmak gibi bir hadsizlik kesinlikle yapmayacağım..
Ama !
Gazetelerin Ankara eklerinde gördüğümüz, çoğunluğu birbirinden zevksiz sözümona camianın tanınmış simaları(!), Sayın Bakanlar ve milletvekilleri, meslek icabı gazeteciler ve defileye katılan mankenler (bi de oyuncu Cihan Ünal katılmış)  dışında bu aktiviteden haberi olan var mı?
Bütün köşe yazarları Moda bloglarının İstanbul Fashion Week'e damgasını vurduğunu yazıp duruyor..Sizin aklınız nerede ey organizatörler...Madem adını Moda Şöleni koydunuz..Biraz daha aktif  biraz daha yaratıcı  olsanız da bu tanıtımları gerçek bir şölene dönüştürseniz..İnanın defileye katılan tasarımcılar ve markalar da bu durumdan gayet memnun kalacak...
Kıskanıyorum sizi ey İstanbullu Bloggerlar!!!!

4 yorum:

  1. ben de ankarada nedense hiiiç bi yerde hiç bişey görmedim.. ama istanbulda nerde ne var ezbere biliyorum =/

    YanıtlaSil
  2. Aaa Ankara'da böyle bişey mi varmış ://

    Keşke biraz daha özen gösterseler, en azından adını falan duysak...

    YanıtlaSil
  3. Maalesef her yıl olduğu gibi bu yıl da böyle bir organizasyon yapıldı. Ben katıldım ancak 2. defilede salonu terketmek durumunda kaldım:) Tasarımlar , mankenler o kadar kötüydü ki moda şöleni değil moda kabusuydu! Organizasyon başarılıydı ancak ortada bir moda şöleni olmayınca o kadar uğraş,emek boşa gitti yine. Düğne gider gibi giyinmiş Ankara cemiyet hayatı:))) insanları :) Komik yani:) Tek umudum 17 Eylül saat 15:00'de Kentpark'ın çevresinde gerçekleşecek Cemil İpekçi defilesi... :))

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Alice moda bloggerları IF 'i öyle güzel anlatıyorlarki gitmiş kadar oluyoruz :)
    J.d. çok haklısın gazeteler de yazmasa hiç haberimiz olmayacak,
    Sevgili Pride, iyiki haber verdin Cemil İpekçi'yi kaçırsam çok üzülürdüm!

    YanıtlaSil