LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

12 Ağustos 2011

Too Faced - Absolutely Flawless Concealer

Too Faced markası ambalajları yüzünden hep ilgimi çeker ancak bir iki farı dışında ürünlerini denememiştim.








Absolutely Flawless Concealar, inatçı koyu halkalardan ve göz çevresindeki ince çizgilerden kurtulmak için iyi bir alternatif.


İçeriğinde A ve E vitaminleriyle Şili ağaç kabuğu özü bulunuyormuş. Bu da cildi hem nemlendiriyor, hemde elastikiyet kaybını önlüyor.


3 farklı tonu var : Vanilla, Perfect nude ve Honey.





Benim cilt rengim Vanilla için daha uygun ama malum yaz mevsimindeyiz az bişey bronzlaşabilirim ümidiyle bu rengi tercih ettim.





Kapatıcılığı ve kalıcılığı oldukça iyi. Az miktarda ürün yeterli geliyor. Tüp şeklinde olmasını da sevdim, parmağımı daldırmak zorunda kalmadığım içi bana daha hijyenik geliyor.



.




Şimdilik bu kadar, kendinize iyi bakın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder