LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

12 Ağustos 2011

M.A.C. alışverişimden farlar!












Yedek pan olarak aldığım farlarım yeni renkler değil aslında. Birçoğunuzun uzun zamandır kullandıkları renkler. Değişik ne bulabilirim diye karıştırırken beğendiğim renkleri aldım işte :) Bazı resimlerde kameram çıldırdı ve renkleri tam göstermedi ama idare edin :)


İlk farımız Stars N Rockets. Uzun zamandır mor tonlarında far arayışındayım. Çeşitli markalardan denemeler yaptım ama en sonunda aradığım tonun M.A.C. Stars N Rockets olduğuna karar verip aldım. Ancak sürünce pek göründüğü gibi durmadı. Far bazıyla falan o tonu yakalamaya çalışıcam artık. Temptalia'nın şu yazısında bu farı kullanmanın 8 farklı yolunu okudum ve hepsini denemeye karar verdim. Fotoğraflamayı becerebilirsem sizinle de paylaşabilirim umarım. Makyaj fotoları konusunda hala çok yeteneksizim :(








En beğendiğim farlardan birisi Knight Divine. Kolay bulunabilen bir renk ama gri-gümüş tonlarını çok sevdiğim için çok kullanacağımı düşünüyorum.



Üçüncü panımız Gesso. Fazla anlatmaya gerek yok, pırıltısız, alçıtaşı gibi mat bir beyaz far arıyorsanız bu far o far !






Bir diğer rengimiz Pink Venus. Adından da anlaşılacağı gibi simli açık pembe bir far. Koyu tenlerde çok iyi renk vereceğini düşünmüyorum.







Büyük hayallerle beklediğim bir far olan Buckwheat maalesef yolda biraz hasar görmüş :( .. Neyse sorun değil, güzel ışıltılı bir kahverengi. Naked Honey koleksiyonu ile çıkmıştı diye hatırlıyorum ama pekçok MAC paletinde bu renk var sanırım.






Son farımız ise Charcoal Brown. Mat ve naturel bir kahverengi.



Şimdilik bu kadar, kendinize iyi bakın :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder