LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

29 Haziran 2011

öylesine bir yazı!!!






Hayatın nasıl gidiyor diye soranlara cevabımdır...

Sevinçlerim ne kadar kısıtlıysa, sıkıntılarım o kadar fazla....


sevinçliyim çünkü;


- 2 gün sonra resmen "teyze" oluyorum.. Cuma günü hayırlısıyla kızkardeşimin bebeği oluyor .. ne heyecanlı bişeymiş... sabırsızlıkla prensesimizi bekliyoruz..


- İki ay önce başladığım dietisyen maceram şahane gidiyor.. Defalarca dietisyene gidip kilo alarak bıraktığım için artık hiç umudum yoktu ..Kimseyi suçlamıyorum başarısızlık sadece bana ait :) ama bu sefer doktorum çok iyi..süper tüyoları ve formülleri var, yakında sizinle paylaşacağım :)


-alıp alıp okuyamadığım bütün kitaplarımı bitirebiliyorum..TV bağımlılığımdan kurtuldum galiba


canımı sıkılıyo çünkü:


-Havalar! tamam bu sene uzun bi tatil hayal..yeni işe başladım izin yok, belki bayramda falan..ama ben yaz insanıyım..şöle incecik elbiseleri, parmak arası terlikleri giyip sokaklara çıkmak istiyorum..Haziran bitti hala hırkalarla, ceketlerle dolaşıyoruz.. bu nedir ya:(


-Strawberrynet'in TR'ye gönderim yapmamasına çok bozuğum.. Kendi adıma bi şekilde yurtdışından getirtirim de internet alışverişi gibi pratik olmaz...Ama inat ettim malum yerlerden alışveriş yapmıcam ! Aradaki fiyat farkıyla kendim giderim yurtdışına daha iyi !


- Komşularım ! kardeşim apartmanda oturmayı, etrafınıza saygıyı bi öğrenin artık..Gecenin 1'inde matkapla duvarı delen mi istersin, çocuklarıyla tepemde futbol maçı yapan mı istersin..Güya eğitimli insanlar !


- Başarısız, yeteneksiz ama hep birilerini kullanarak dört ayağının üstüne düşen insanlar...öyle çok var ki etrafımda...kendimi aptal gibi hissediyorum...




ay bu liste uzar gider...

biraz daha yazarsam depresyona giricem...

şimdilik hoşçakalın:)

1 yorum:

  1. Bu liste uzamasın bir an önce dönmelisin, özledik

    YanıtlaSil