LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

5 Ekim 2010

gidesim geldi.....


Bir acı var kördüğüm boğazımda
Tadım yok biraz bu aralar
Dağıttım biraz son zamanlarda
Yüreğim artık beni yormasana
Gönül gözüm kapandı sesim çıkmaz
Artık bu odalarda
Heves ederdim ya eskiden artık gücüm yok bu hayata
Çekip gidesim var artık yalan dünyadan
Önüme çıkıp duran sahte yüzlerden
Hiçbir söz bir nefes kesmiyor beni
Nedense birkaç gündür gidesim geldi
Çekip gidesim var artık yalan dünyadan
Önüme çıkıp duran sahte yüzlerden
Hiçbir söz bir nefes kesmiyor beni
Nedense bikaç gündür gidesim geldi
(Tuğba Özerk)

3 yorum:

  1. Çok şey söylemek istiyorum ama diyemiyorum, boğazımda düğümleniyor.

    Tek bir şey söyleyeceğim:
    "Gitme!"...

    YanıtlaSil
  2. Saol bitanem,dayanıyorum şimdilik..

    YanıtlaSil
  3. gittiğin yeri üzersin ama geldiğin yeri de memnun edersin sen, yine de gitme mücadeleye devamm..;)

    YanıtlaSil