LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

4 Eylül 2010

Clinique High Lengths Mascara



Yazılarımı takip edenler sıkı bir Clinique fanatiği olduğumu bilirler. Clinique Ürün Müdürü Sevgili Tuğba Hnm. da bu huyumu bildiğinden yeni çıkan ürünlerinden denemem için göndermeye devam ediyor. Clinique'e çok çok teşekkür ediyorum.


High Lenghts Mascara Clinique tarafından Ağustos ayında piyasaya çıktı ancak ben buralarda olmadığımdan yazısını ancak yayınlayabiliyorum.
Bu maskaranın kirpikleri hem uzun hem de belirgin hale getirdiği yazılmıştı. Ancak kutudan çıkarınca incecik fırçasını görüp benim zayıf kirpiklerimde bu fırça hiç işe yaramaz diye düşünmüştüm. Doğrusu beni hem yanılttı hem şaşırttı :)
İncecik, kıvrımlı fırçası kirpikleri hem uzatıyor, hem tarıyor ve belirginleştiriyor. Etkisini daha rahat görebilmeniz için uygulama resmimide yayınlıyorum. Sağ tarafta benim olmayan kirpiklerim :) Sol tarafta ise sadece tek kat High Lenghts Mascara uygulanmış hali var.Baz, kıvırıcı falan hiçbirşey sürmedim. Tek katla bu hale geliyorsa, şöyle detaylı bir makyajda neler yapar siz düşünün :)

1 yorum:

  1. Vay vay vay, gerçekten belirgin bir fark var. Bana gönderen eden yok. Ben de standa gidip, şu uyduruk maskaramı verip, küçük boyundan edineyim bari... :)
    Bu arada, dün bana bıraktığın yoruma cevap yazdım, senden de cevap ekliyorum. Merkatayım! :D
    Öptüm.

    YanıtlaSil