LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

5 Mayıs 2010

Coastal Scent's Mineral Allık : Princess J.


Her ne kadar şu sıralar Coastal Scents'le aramız bozuk olsa da, bari şimdiye kadar aldığım ürünleri tanıtayım.


İlk ürünümüz mineral allık serisinden Princess J.

Pembe tonlarında olan bu allığımız içinde çok hafif leylak tonları da barındırıyor. Minicik ışıltıları var ancak resimden de anlayacağınız gibi belli belirsiz bu ışıltılar, asla rahatsız etmiyor. Yoğun renk veriyor, fırçanın ucuyla aldığınız azıcık ürün bile yüzünüzü canlandırmaya yeter.





CS'ten beğendiğiniz ürünlerden sadece 1 $'a deneme boyu(1 çay kaşığı kadar ürün geliyor) sipariş verebiliyorsunuz. Her siparişinizle size mutlaka farklı bir üründen deneme boyu hediye gönderiyorlar. Beğendiğiniz üründen ister deneme boyu, ister 1 kg alabilirsiniz. Renk seçeneği çok, fiyatları uygun. Eğer çok miktarlarda almadıysanız plastik poşetlerde gönderildiğinden kargo ücreti çok tutmuyor. (Örneğin 2 far fırçası, 1 ruj ve 3 sample far için 3.90$ kargo ücreti ödemiştim)


Coastal Scents'ten aldığım mineral ürünlerden ve fırçalardan hiç şikayetim olmadı hatta çok memnundum. Ancak üst üste 2 siparişim de kargoda kayboldu ve sorunu ilettiğimde hiç nazik olmayan cevaplar aldım maalesef. Bu nedenle şimdilik yeni sipariş vermiyorum ama ilerde ne yaparım bilemem :)))



1 yorum:

  1. c.s hic alısveris yapmadım :) allıgın rengi cok güzelmiş güzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil