LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

30 Nisan 2010

Yaşasın Essie artık Türkiye'de !!!



Bugün Essie'den aldığım bu mail'le nasıl mutlu oldum !!!


Aynen yayınlıyorum:



Sınırsız Renk Paleti ve Geniş Ürün Ailesi ile ESSIE sonunda Türkiye'de! www.essieturkey.com alışverişe açılmıştır.Facebook grup : “Essie Turkey”

Kalitesi ve sıra dışı renk paleti ile yaklaşık 30 yıldır dünya kadınlarının tercihi olan Essie, artık Türkiye'de! Şıklığı ve kalitesi ile birçok ödül kazanmış, uluslararası moda ve güzellik dergileri, seçkin güzellik merkezleri ve bakımına önem veren modern kadının vazgeçilmezi olan Essie, geniş ürün yelpazesinin tümünü Türk tüketicisi ile buluşturuyor. Eşsiz renkler barındıran oje koleksiyonu, tırnak bakımını keyfe dönüştürerek hayatınızı kolaylaştıran özel bakım ürünleri ve kendinizi şımartmanın benzersiz yolu Spa Koleksiyonu, Essie ailesinin en yeni, en ünlü üyeleri.
Bu ay Vogue, Instyle, Instyle Weddings ve Super dergilerine konukluk yapan Essie, Turkiye`de vazgecilmez bir oje markasi haline geldi. Internet satislarimiz baslamistir veya sitemizden satis yapan kuaforlerdende alisveris yapabilirsiniz.
Essie öneriyor!Sezonun iddialı renklerini tırnaklarınızda 'mat' olarak görmek ve küçük bir fırça darbesi ile parmak uçlarınızda parlak ve mat geçişler yaratacak eğlenceli bir moda oyunu oynamak için Essie'nin önerisi 'Matte About You'
Essie ürün ailesini daha yakından tanımak, dilediğiniz rengi 'online' olarak denemek ve satın almak için
www.essieturkey.com'a tıklayın!
Cok yakinda Balmumcu`da acilan showroomumuzun acilisindan da herkesi haberdar edecegiz.

5 yorum:

  1. haberi ilk aldığımda ben de çok sevindim ama fiyatlar biraz "fazla" uçuk olmuş.. Yani yurt dışında satıldığı fiyatı bilip de burada bu fiyata almak biraz rahatsız ediyor insanı :/

    YanıtlaSil
  2. Bana bir basin bulteni yollamadilar =) sanirim beni ojelere ilgisiz gorduler ahahah
    super bir haber hemen ziyaret ettim :)

    YanıtlaSil
  3. DramaQueen, ben de fiyatları görünce bir yutkundum ama bizde genel sorun bu maalesef :(
    Zuzu'cum, sende tüm renk skalası vardır nasılsa diye düşünmüşlerdir belki :)))

    YanıtlaSil
  4. evet çok kaliteli renk skalası harika hepimiz türkiyede satılmasını istiyorduk bekliyorduk ama yani flormarın ortalama 20 ojesini alıyorsun o parayla fazla uçmuşlar bi oje için pahalı geldi bana açıkçası.:)

    YanıtlaSil
  5. Ben Ingiltereden 12 pounda aldim yeni oyle dusununce burdaki fiyat normal bence. 25 TL Opide 31 Tl nede olsa.

    YanıtlaSil