LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

22 Nisan 2010

MAC Allıklar : SUNBASQUE VE STYLE





Sevgili DramaQueen 'in sayesinde bu iki güzel MAC allığıma kavuştum :)
Hem getiren arkadaşına hem de harika bir paketle bebeklerimi sağ salim bana gönderen DramaQueen'e teşekkür ediyorum.






Eve gitmeyi bekleyemeden hemen fotolayıp sizlere göstermek istedim.


STYLE, MAC'in en çok sevilen allıklarından biriymiş. Altın ışıltılı, turuncu ağırlıklı şeftali tonunda bir allık (evet çok acaip bir açıklama oldu ama öyle).
Ben de çoğunluğa uyarak gayet beğendim.



SUNBASQUE yine ışıltılı ancak daha koyu bir şeftali tonu. Beyaz tenlilere pek gitmiyor diye yorumlanmış ancak bana gitti gibi (veya ben öyle hayal ediyorum :) Ben çok hafif kullanıyorum allığı bu yüzden bu da çok hoşuma gitti. Zaten önümüz yaz :)



Bu iki allığı JM detaylı olarak swatchlarıyla birlikte anlatmıştı.

Style için buraya Sunbasque için buraya bakabilirsiniz.
Bu da, bugün ender gördüğüm güneşli anlardan birinde çekilmiş fotosu :

Ben ikisini de çooook beğendim, mutluyum , huzurluyum, gönül rahatlığıyla 23 Nisan kutlamalarına katılabilirim :)))

8 yorum:

  1. süper görünüyor bu bebekler nilgüncüm , daha mac'e geçemedim ben de edinmek istiyorum güle gür sür sürüştür :)

    YanıtlaSil
  2. 23 nisan kutlu olsun o zmn :):)

    YanıtlaSil
  3. style benimde almam gereken bi allık diğerini ilk kez duydum onuda beğendim, güzel günlerde kullan canım^^

    YanıtlaSil
  4. canım güle güle kullan:)
    sen ürünleri denemiş yazısını bile hazırlamışsın ben daha bugün gözümü açıp da kurcalayabildim:)

    style benim de çok severek kullandığım bir allık, böyle her makyaja uyar bi havası var, sunbasque'da yazın bronz tende çok daha hoş duruyor, hazır yaz yaklaşırken aklında olsun;)

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Cecilia, Syhn, Naha Perfect Day ve Drama Queen, teşekkür ederim hepinize :)

    YanıtlaSil
  6. Springsheen allığınada bakmanı öneririm canım...

    YanıtlaSil
  7. MyPrincess, derhal ilgileneceğim tşk.ederim :))))

    YanıtlaSil
  8. MyPrincess, derhal ilgileneceğim tşk.ederim :))))

    YanıtlaSil