LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

21 Nisan 2010

LaVorte:Kadınlara Özel Ajanda!!!

La Vorte'nin muhteşem koleksiyonunu gördünüz mü?
Ben gördüm, bayıldım ve kesinlikle istiyorum!!!

Kadınlara yönelik hazırlanmış defterler, organizerler, kartlıklar, albümlerden oluşan bir koleksiyon bu. Hepsi kristallerle süslenmiş (neden istediğimi anladınız mı :) , kokulu sayfalardan oluşan, aynalı, cepli, vs.... pek çok çeşidi var. Siz tarzınıza göre aralarından seçiyorsunuz.




Web sitelerinde kendilerini anlatırken öyle güzel cümleler kullanmışlar ki aynen aktarıyorum:



Sahip olduğunuz tek şeyin güzelliğiniz olmadığı gerçeğiyle değişir dünya…

Zekanıza ayak uyduran aksesuarınızlaKadın olmanın gösterişini yaşarsınız.

Artık hiç bir bakış gözden kaçıramaz mücadeleci ruhunuzu…
La Vorte siz olur.İçindeki aynadan kendinize bakıp, ince düşünceli bilgi sayfalarında bir şeyler bulduğunuzda ya da perforajlı sayfalarında küçük birer parçanızı bıraktığınızda, siz de o…

Çünkü, hayatınızı kolaylaştıran işlevselliğiyle La Vorte'ye sahip olduğunuzda her zamana ayak uyduran bir sahne olur hayat...





Gücünüzü zarafetinizle buluşturan aksesuarınızla, kadın olmanın güzelliğini yaşarsınız.
İçinizdeki ışığın hayata yansıyışını görüp, “beni diğerlerinden ayıran özel bir yanım var” dersiniz.
La Vorte sizi anlar.
Özel taşların kokulu kağıtlar üzerinde zarif motiflerle buluştuğunu gördüğünüzde siz de onu…

6 yorum:

  1. evet ürünlerde tanıtım yazıları da gerçekten çok hoş

    YanıtlaSil
  2. çok hoşmuş hem güzellikten hem işten ödün vermeyen kadının ajandası olmuş, ama sadece ankaradamı var bu mağaza?

    YanıtlaSil
  3. Burcu'cum tanıtım yazılarını özellikle çok beğendim..
    Cecilia'cığım, Ankara'da Yıldız'da bir yerleri var(441 46 56) ama detaylı bilgi istedim,cvp gelirse paylaşacağım.

    YanıtlaSil
  4. Harika görünüyorlar..Paylaşım için merciii..

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Reyhane,beğendiğinize sevindim.
    Stil Direktörüm,hem de nasıl kokoş tam benlik

    YanıtlaSil