LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

22 Nisan 2010

Alix Avien - 161





İçinde gold ışıltıları olan tatlı kırmızı bir oje bu.

Altın simleri olması zaten yeterli benim için.


Bu sim durumum çok fena, haftasonunda Inglot'ta indirim vardı. AMC serisinden içinde mor simleri olan siyah bir oje alınca bizim kızlar "sen yaşlanınca Aysel Gürel gibi olacaksın kesin" dediler :))) Olur muyum acaba ???????





Neyse konu mankenimiz 161 no.lu Alix Avien'e dönelim. Yapısı biraz fazla sıvı, ancak 3 kat sürünce bu rengi aldı. İcindeki ışıltıları da ancak ışık vurunca belli oluyor.Eh fiyatı 1,5 TL gibi birşeydi, zaten fazlasını beklemek ayıp olur. Tabii aceleden yine taşırdım ama o kadarını görmezlikten gelin lütfen :)

10 yorum:

  1. Bende cok seviyorum piriltilar isiltilar olmali bi yerlerde =) Hele kirmizi icinde tadindan gecilmez :D

    YanıtlaSil
  2. Ehe, merak etme, Aysel Gurellik'te seni yalniz birakmam :) Cok guzelmis bu arada oje, not ettim bir kenara.

    YanıtlaSil
  3. Zuzu'cum özledik seni...
    Öykü'cüm özellikle ışıkta çok güzel görünüyor

    YanıtlaSil
  4. alix avienin bu ojeleri bozulmuyormuş değil mi? içinde bilye bu yüzden varmış şişenin. keramet bilyedeyse oje bitince başka bir ojenin içine atalım diye düşünmüştüm. evet yapıları biraz fazla zıvık geldi bana da. bence gayet iyi sürmüşsün. bir oje sürme özürlüsü olarak muntazam buldum =)

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Rosein, beğenmene sevindim. Bunun içinde bilye yok ama 3 kat olmasına rağmen , enteresan bir şekilde bozulmadı(bugün 3.günüm olmasına rağmen:)

    YanıtlaSil
  6. Beğendim ben, güzel ama Pastel'in 28 numaralı nar çiçeği kırmızısı üzerine oje tanımam! :))
    Tek katta şişedeki rengi verdiği yetmezmiş gibi, fırça izi yapmayıp, hemen kuruması ve günlerce tırnak uçlarından silinmemesi de hatırı sayılır artılar. Bir insan, bir ojeden daha ne ister yahu?! :DDD Güle güle kullan ojeni. Ben de yeni ojeler aldım, en kısa sürüp de eklesem ne iyi olur aslında... :)

    YanıtlaSil
  7. Tannesi, Pastel'i ben de çok severek kullanıyorum.Bekliyoruz yeni ojelerini :)))

    YanıtlaSil
  8. Pastel ojelerimle ilgili 4 tanecik post yazıverdim bile! :))

    YanıtlaSil
  9. Kırmızı oje çok seviyorum, normalde böyle sim ışıltı vs sevmem ama o kadar hoşuma gitti ki bu.. Tırnakların da çok hoş onun da etkisi vardır elbet. Görürsem mutlaka alıcam bu rengi:)

    YanıtlaSil
  10. Bayıldımm bayıldım..
    Diğer renklerini merak ettim şimdi.

    YanıtlaSil