LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

16 Mart 2010

Hediyeleşme Etkinliği ile gelen sürpriz hediye paketim:)



Neredeyse 1 haftadır nezle-öksürük ikilisiyle mücadele ediyorum. Haftasonu dinlenip düzelirim diye ümit ettim ama hala sürünüyorum. Dün sabah "bu hafta geçmez" diye söylene söylene işe gittiğimde masamda bir paket beni bekliyordu. Pembedüşbahçesi'nin düzenlediği Hediyeleşme Etkinliği nedeniyle bana gönderilen sürpriz hediye paketiymiş. Anında hastalığı falan unuttum tabii :) .


Etkinlikte kimin kime hediye göndereceği sürprizdi. Bana hediye gönderen arkadaşım hayattanazıcık blogunun cici sahibesi. Kendisine çok teşekkür ediyorum. İnsanın hiç tanımadığı birine hediye seçmesi çok zor, çünkü ben de yaşadım aynı durumu :) Ancak sevgili arkadaşım tam benim sevdiğim şeyleri seçmiş ve son derece zarif bir not kartıyla birlikte yollamış. Hediyelerimi resimden de göreceksiniz zaten :) Stephen King en sevdiğim yazarlardandır. Kelebekli kutunun içinden çıkan el emeği yemeni çok değerli. Hele sevdiğim renklerin başında gelen mor taşlı kolyeye bayıldım, her taktığımda seni hatırlayacağım.

Bu güzel etkinlik sayesinde yepyeni arkadaşlarla tanıştık, bu nedenle önce etkinliği düzenleyen Pembedüşbahçesi'ne sonra da hediyeleriyle beni çok mutlu eden sevgili hayattanazıcık'a çok çok teşekkür ediyorum. Yeni etkinliklerde görüşmek üzere...

5 yorum:

  1. geçmiş olsun dileklerimle acil şifalar ve hediyelerini güle güle kullan şekerim...

    YanıtlaSil
  2. celebi74, çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. İlk olarak çok geçmiş olsun.
    Dedektif gibi ne seversin araştırdım.
    Stephen King serisi vardır bende sevdiğini görünce okumadığını umarak gönderdim.
    Kolye parlak taşları sevindiğini okuyunca kristallerle bu kolyeyi tasarladım.
    Yemenileri ben fular olarak çok severek kullanıyorum ondan dolayı koydum içine...
    Sevgi mutlulukla kullan arkadaşım.
    Güzel günlerde sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. yaa ne güzel bi etkinlik olmuş :D hediyelerin cok güzel iyi günlerde kullan:) estergonyeşil yorumunu okudum cok ince düşünmü$sün :) tebrik ederim seni :)

    YanıtlaSil
  5. Estergonyeşil, gerçekten çok incesin, ayrıca kolyenin senin tasarımın olduğunu bilmiyordum, ellerine sağlık,
    Chunlicim gerçekten güzel bir etkinlik oldu, çok özel insanlarla tanıştık...

    YanıtlaSil