LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

16 Şubat 2010

SİNANGİL'le ev yapımı Köy Ekmeği!!!



Haftasonu SİNANGİL’in daha önce burada bahsettiğim kampanyasında gelen ekmek unlarını denemek istedik. (Katkılarından dolayı Sevgili Semoş’uma teşekkür ediyorum:)
Evde ekmek yapmak, hem sağlık, hem hijyen hem de lezzet açısından çok güzel bence. Pazar sabahı mis gibi ekmek kokusuyla uyanmanın ve nefis bir kahvaltı yapmanın tadı hiçbirşeye benzemiyor. Ben haftaiçi uyanamayıp ancak işe yetiştiğim için kahvaltı yapamıyorum o yüzden Pazar kahvaltıları önemli. Aslında iyi ki böyle, çünkü bu ekmekler o kadar lezzetli oluyor ki 300 kilo olmak işten değil :)
Ekmek yapma makinalarının içinde çıkan tariflerin hepsi makinaya özel olduğundan tarif vermiyorum. Eğer bunlardan kullanıyorsanız zaten belli ölçüleriniz vardır. Bu tariflere bir de ceviz, vs ilave ederseniz ... ay tamam ben sustum resimler konuşsun.




Sinangil Köy Ekmeği Ununun özelliklerini şöyle yazmışlar:
· Kendine has doğal tat ve aromaya sahiptir
· Ürünlerde iyi kabarma ve ideal gözenek yapısı sağlar
· Magnezyum ve Çinko elementi bakımından zengindir
· Özellikle B6 vitamini bakımından zengindir
· Ostrojen hormonunu harekete geçirerek göğüs kanseri riskini azaltmada etkilidir.
· Kan şekerinin düzenlenmesine yardımcı olur








1 yorum:

  1. Yaw çok özeniyorum şu ekmek yapma makinalarına ama çok maymun iştahlıyım bir iki kere kullanıp kenara koymaktan korkuyorum :)

    YanıtlaSil