LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

22 Şubat 2010

Ekonomik Ürünler : GARNIER C Vitaminli Nemlendirici


Garnier markası hem çok uygun fiyatlı hem de gayet güzel ürünleri var. Bugüne kadar 3'ü 1 arada Temizleyici/Peeling/Maskesini, Kafeinli Gözaltı Roll on'unu ve Temizleme Sütünü kullandım. Hiçbir sorun yaşamadım.

Bu ürünü Strawberrynet'te gördüğümde iki kutu birarada satış fiyatı 20 TL idi. (Şu anda tek paket 18 TL) En kötü ihtimalle el kremi olarak kullanırım diyerek sipariş verdim.Siparişim geçen Salı günü elime geçti. Bir süre kullanmadan yorum yapmak istemedim. Neredeyse bir haftadır sabahları bu ürünü kullanıyorum ve gayet memnun kaldım.

Yağsız bir yapısı var. Nemlendirici Sıvı diye geçiyor ama resimden de anlayacağınız gibi çok akıcı bir sıvı değil. Makyaj altına rahatlıkla kullanabiliyorum. UV koruması var. İçeriğinde C vitamini bulunuyormuş. Bu nedenle hafif bir portakal kokusu var, insanı ferahlatıyor, çok hoşuma gitti. Acaba o meşhur markalara boşu boşuna mı bir sürü para veriyorum diye düşünmeden edemiyorum. Düşünsenize 100 +100 ml.'lik iki kutu krem, ekstra çilek indirimleriyle bana 15,5 TL'ye geldi, şaka gibi :)))

Son olarak tüm cilt tiplerine uygundur diye yazmışlar ama merak edenler için benim cildim oldukça hassas ve allerjiktir, kışın yanak bölgemde hafif kuruluk olur, ancak sivilce vs. gibi bir problemim yok. Bu krem cildimi gayet güzel nemlendirdi ve yumuşacık yaptı.

1 yorum:

  1. Güzel bir ürüne benziyor fiyatıda cazip.Paylaşım için sağol canım.

    YanıtlaSil