LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

2 Ocak 2010

YAHŞİ BATI !!!!



Yeni Yıl'a nasıl girersen öyle geçermiş derler ya, ben de bol bol gülerek girmeyi tercih ederek arkadaşlarımla 2010'un ilk günü YAHŞİ BATI'ya gittim.

Konuyu az çok herkes biliyor artık. Yıl 1881. Dönemin Osmanlı padişahı tarafından Amerika Başkanı'na bir hediye gönderilmek isteniyor ve bu görev için Aziz Efendi (Cem Yılmaz) ve Lemi Bey (Ozan Güven) seçilir. Hediye olarak çok değerli bir elmas ve yanlarına da büyük miktarda para verilince olacakları az çok tahmin edebilirsiniz. Soyguncular, kızılderililer, kovboylar...

Ben tam bir Cem Yılmaz fanatiğiyim. Hiçbir stand-up gösterisini kaçırmadım. Filmlerini severek tekrar tekrar seyrediyorum.Bu film de de hiç hayal kırıklığına uğramadım. Yine zekice espriler, hızlı geçişler, nefis çekimler, kostümler, Türk müziğiyle Country'nin karışımı eğlenceli müziği, sürpriz yan karakterler, yani tam bekleneni yapmış. Ekip zaten çok iyi oyunculardan kurulu. Hepsini tek tek övmeye gerek bile yok, tek cümlelik roller bile çok başarılıydı. Kızılderili köyü ile ilgili çekimler çok güzeldi. Bazıları fazla küfürlü bulabilir ancak maalesef bizim seyircimiz küfüre gülüyor (Bknz. Recep İvedik,Kutsal Damacana, Destere, vs). Cem Yılmaz dozu fazla kaçırmamış, rahatsız olmuyorsunuz yani..Bence gidin, mısırınızı alın, koltuğunuza gömülün, gülün, eğlenin..Ellerine sağlık CEM YILMAZ, devamını sabırsızlıkla bekliyorum.



Ancak Ankara'da yaşayan sinemaseverlere dipnot düşmek istiyorum:
Filmin biletleri önceden satışa çıktığı ve ilgi çok yoğun olduğu için biz çok zor bilet bulduk. Sinemaya gitmeden internetten kontrol edelim, eliboş dönmeyelim dedik. Sinema salonlarının neredeyse hepsi full'dü. Nihayet Gordion AVM'de son birkaç bileti yakalayabildik. Gordion Cinebonus Ankara'nın en yeni ve büyük sineması, diyerek aldık biletleri.Sinema salonu çok güzel, havalandırması ve ses düzeni çok iyi. Ancak buradan yetkililere sesleniyorum: Giriş-çıkış problemini acil çözün!!! Aynı kapıdan hem seyirci çıkışı, hem seyirci girişi olur mu? Film neredeyse yarım saat geç başladı. Zaten yoğun ilgiden çok kalabalık vardı. Kapıda yığın yığın insanlar birbirine karıştı. Islıklar, protestolar, nefes alamayacak kadar havasızlık, neredeyse bırakıp gidecektik. Allahtan salon iyiydi de çabuk kendimize geldik. Bölgenin en büyük , keyifli, ayrıcalıklı sinema kompleksi diye tanıtım yapılıyorsa insan böyle ayrıntılara dikkat eder.


1 yorum:

  1. İzlemek istediğim filmler arasında, Eğleneceğime eminim :)

    YanıtlaSil