LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

20 Ocak 2010

KRYOLAN !


Sevgili Irazca'ya kullanmış olduğum KRYOLAN ürünleriyle ilgili yorum yapacağıma söz vermiştim. Biraz gecikmeli olarak yazabildim en sonunda.

KRYOLAN 60 yıllık bir Alman markası. Daha çok tiyatro, film, TV makyajı gibi profesyonel makyaj için gerekli ürünler var, ancak ürün yelpazesini günlük kullanıma da uyacak şekilde genişletmişler. Profesyonel makyajda kamera, sahne ışıkları, sıcaklık, kalıcılık gibi etkenler önemli olduğundan, ürünleri oldukça yoğun, kapatıcı, dayanıklı ancak cilde zarar vermeyecek şekilde düşünülmüş.


Kullandığım ürünler arasından ilk tavsiye edebileceğim DermaColor Fixing Spray. Makyajınızı yaptıktan sonra sabitlemek için 30 cm uzaktan yüzünüze sıkıyorsunuz (bu arada nefesinizi tutmanızı tavsiye ediyorum :). 2-3 saniye içinde kuruyor, zaten sonra makyajınızı unutun, asla bozulmuyor (benim rekorum yazın sıcak havada bir düğün, üstüne bir gece kulübünde eller havaya ve ertesi sabah kahvaltı, gram bozulmadı) . SPF 25 güneş koruma faktörü var. Bunun dışında ellerde, dekoltede falan kullanılabiliyormuş. Yara izi, leke gibi problemleri olanlar fondötenle kapatıp bu spreyi sıkabiliyorlar. Özel günlerde ihtiyacı olan kişiler için uygun olabilir.


Bir diğer ürün Kryolan SupraColor serisinden göz altı kapatıcısı. Baştan söylemeliyim yağlı ciltler uzak dursun. Bu ürün oldukça yoğun, yağ bazlı, çok fazla renk veren bir ürün. Benim cildim çok beyaz, gözaltım aydınlık görünsün diye en açık rengini ( NB-Fair Skin) almıştım. Parmağınızın ucuyla dokunmanız yeterli, kapatıcılığı çok fazla. Cilde iyice yedirmek gerekiyor. Hatta far bazı olarak kullanmışlığım da var. Sadece özel zamanlarda kullanmanızı tavsiye ediyorum. Benim cildim hassas, 2-3 gün üst üste kullanınca alerji yaptı. Yağ bazlı olduğu için sık kullanımda gözaltınızda minik yağ kesecikleri de oluşturabilir. Ancak düğün, davet, artistik fotoğraf çekimi :)) gibi özel zamanlarda rahatlıkla kullanabilirsiniz.


Gelelim farlarına. Bu markada en rahat kullanılabilecek ürünler farlar sanırım. Kryolan’da farklı ürün grupları, dolayısıyla değişik far grupları var. Ben SATIN POWDER serisinden aldım. Yanardöner, ışıltılı, oldukça ince yapılı bir toz far. Diğer renklerle kolay karıştırılıyor. Resimdeki Metalik Gümüş rengi. Dumanlı gece makyajlarında çok güzel duruyor, hatta ben gündüz de kullanıyorum:) .Gold tonları da oldukça güzel.


Son ürün Lip Shine Circle. İçerisinde vitaminler bulunan, koruyucu ve renkten çok parlaklık veren bir krem gloss paleti. Resimden de anlayacağınız gibi kırmızı dışındakiler çok az renk veriyor ancak oldukça kalıcı olduklarını söyleyebilirim.
Ürünler oldukça yoğun ve kalıcı oldukları için günlük makyaj temizleyiciniz yeterli gelmeyebilir. Waterproof makyaj temizleyicilerden kullanmak daha uygun. KRYOLAN’ın kendi temizleyici ve bakım grupları da var.

KRYOLAN’ın Türkiye Temsilcisi İnanır Grup.Türkçe siteleri var. Ürünlerle ilgili detaylı bilgi mevcut. Bu adresten sitelerine ulaşabilir, bayi ve fiyat listelerini görebilirsiniz. Bazı fiyatlar yüksek görünebilir ancak ürünler çok uzun süre gidiyor.

Ürünleri buldukça (makyaj çekmecelerim biraz dağılmış durumda) sizlerle paylaşmaya devam edeceğim. Herhangi bir sorunuz olduğunda seve seve yanıtlamaya çalışırım.

7 yorum:

  1. nilgüncüm çok teşekkür ediyorum emeğine sağlık canım.

    ben de sitemde bir yazı girip kryolan meraklılarını sana yönlendirdim ;)

    keyifli makyajlar!!

    YanıtlaSil
  2. nilgüncüm kullandigin ürünler harikaymi$ :) bende Shewolf sayesinde panstickini kullanmaya ba$ladim gercekten harikaymi$ :)

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Irazca, faydalı olduysam ne mutlu bana,
    ChunliB.'cim, okudum yazını, Shewolf'u da izliyorum , güle güle kullan şekerim,
    Dominica'cım İlk Mim'im :)))))

    YanıtlaSil
  4. Canim Kryolan ürünlerini cok güzel anlatmi$sin. Bu markayi hic denemedim,ama $imdi merak ettim bak.:) birkac tane ürününü alip denemek istiyorum.:)

    YanıtlaSil
  5. BirSen'cim, bu ürün Alman malı olduğu için sen çok daha şanslısın :)

    YanıtlaSil
  6. dayanıklılığı konusunda haklısın, bi ruju vardı bende de bitmek bilmedi resmen, kalıcılıı da cabası! kesinlikle fiyatını hak edio!

    YanıtlaSil