LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

5 Ocak 2010

Estee Lauder Pure Color Ruj-116 Candy




Sevgili Nezoşumun hediyesi olan pembiş bir ruj bu. Numarası 116 Candy !
Orjinal resmini de koydum ki benim yorgun kameramla çektiklerim sizi yanıltmasın :)



İçeriğinde C ve E vitamini ile nemlendiriciler var. Dudağı kurutmuyor, ki özellikle kışın benim dudaklar fena durumdadır. Yoğun renk veriyor, ancak çok parlak değil, oldukça kalıcı. Hafif parfümlü, dediklerine göre taze incir kokusuymuş ama ben anlamadım :))

Pure Color rujlar Strawberrynet'te 33 TL civarında. TR'de satış fiyatları 50-55 TL arasında değişiyor.



Estee Lauder 60 yıllık bir lüks kozmetik markası. Ürünlerinin kalitesi tartışılmaz. Dolayısıyla fiyatları da ona göre biraz yüksek. Bugüne kadar cilt bakımından, makyaj ürünlerine ve parfümlerine kadar pek çok ürününü kullandım ve genel olarak oldukça memnunum. Fırsat buldukça bunları da tanıtmaya çalışacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder