LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

12 Ocak 2010

Clinique Anti-gravity Firming Lift Mask




Cildime maske yapmayı çok severim. Doğal ürünlerle çok sık maske yapsam da (artık pek doğal ürün de kalmadığı için) , iyi markaların maskelerini de mutlaka kullanırım.
Clinique bugüne kadar beni hiç üzmeyen bir marka. Cilt bakım ürünlerini, kozmetik ürünlerini severek kullanıyorum. Bu maskeyi de yoğun bir yaz tatilinden dönüşte, cildimi nemlendirmeye çalışırken keşfettim. Dokusu oldukça yoğun, krem şeklinde bir ürün bu. Cildinize yoğun nem veriyor, aynı zamanda toparlayarak güçlendiriyor, güzel ve parlak görünüme sahip olmasını sağlıyor.
Temiz cilde, göz çevresi haricinde, bütün yüze, boynunuza ve hatta dekolte bölgesine, ince bir tabaka olarak sürdükten sonra sadece 15 dakika bekletmeniz yeterli. Ciltte kurumuyor, ılık su ile duruluyorsunuz.
Haftada bir veya iki kez uygulayın diye öneriyorlar ancak, çok kuru bir cildiniz yoksa haftada bir yeterli. Ben özel gecelerde falan makyajdan önce de uyguluyorum.Sadece 5 dakika bekletiyorum. Cildimi bu kısa sürede yumuşacık yapıyor,nemlendiriyor ve makyaj için harika bir zemin hazırlıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder