LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

2 Kasım 2009

Bobbie Brown Forest Metallics Palette







Yabancı markaları genelde internetten satın almayı tercih etsem de çok sevdiğim bir ürün bulursam kendime hakim olamıyorum. Bobbi Brown far paletimi de böyle bir anda Beymen’den almıştım.Ancak çok sevmeme rağmen nedense uzun süre kullanmadım. Böyle kötü bir huyum var maalesef. Hepsi benim olmalı diye krize grip istifliyorum. Bir süre sonra ya birinin yaptığı makyajdaki renkleri görünce, veya yeni çıkan renkleri incelerken hatırlıyorum aaa bende buna benzer bir renk vardı diye.


Neyse konumuza dönelim. Resimdeki Bobbi Brown Metallic Far Paletlerinden Forest Metallics. İçinde Sage, Balsam ve Forest olmak üzere 3 renk var. Markanın kalitesini tartışmaya gerek yok bence. Başta rujları olmak üzere hemen hemen tüm ürünlerini denedim ve çok beğendim. Farlarından da çok memnunum. Paletteki farlar oldukça yoğun pigmentli, dokusu yumuşak. Palette oldukça yoğun simli görünüyor(özellikle Forest) ancak sürüldüğünde öyle yüzünüz gözünüz sim içinde kalmıyor. (Gerçi ben mutlaka far bazı kullanıyorum, bunun etkisini de gözardı etmemek gerek)

Bu renkleri tek tek almanız da mümkün.



Kışın böyle koyu renklerle dumanlı makyaj yapmayı seviyorum, Umarım siz de beğenirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder