LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

21 Ekim 2009




DOĞUM GÜNLERİ BENİM İÇİN ÖZELDİR...



SEVDİKLERİNİZLE BİRLİKTE GÜLÜMSEDİĞİNİZ,
MUMLARI ÜFLERKEN DİLEKLER TUTTUĞUNUZ,
ALKIŞLANIRKEN NE KADAR ÖZEL OLDUĞUNUZU HİSSETTİĞİNİZ BİR ANDIR.



Bu yüzden sevdiklerimin özel günlerini kutlarken (gerçi artık bekarlığa vedalar, hoş geldin /güle güle, geçmiş olsun partileri falan derken suyunu çıkardık ama hiç şikayetçi değilim) onları gülümsetecek hatta şaşırtacak ufak sürprizler yapmayı çok seviyorum. Organizasyoncu olmanın da verdiği avantajla, dostlarımla çok eğlenceli saatler geçiriyoruz.
Çok yakında burada bu konuyla ilgili orijinal fikirler yazıları yazacağım. Şimdilik bazı doğumgünü pastalarımızın resimleriyle idare edin :D




Not: Bu tarz pastaları artık pek çok yer yapıyor. Ancak ben genellikle BigChefs,FundaClassy ve Palet Pastanelerinde istediğim her modeli ve çeşidi rahatlıkla yaptırabiliyorum ve sonuç hep mükemmel oluyor.

2 yorum:

  1. senin gibi bir arkadaşımız olduğu için çooook şanslıyız...yaptığın her organizasyon en az senin kadar çılgın...neşeli...her seferinde şaşırtıyorsun bizi...hayatımızda öyle büyük bi renksin ki iyi ki varsın ve allah bizi hiç ayırmasın:)diyorum be bradi sana bırakıyorrum...
    sema

    YanıtlaSil
  2. Canımsın...Sizler de benim hayatımın vazgeçilmezlerisiniz...Buraya bi nazar boncuğa lazım şimdi:D

    Ayrıca Brad jestini görüyor ve Gerard'la karşılık veriyorum :)

    YanıtlaSil